• inalife

Bf juli 2018

Grattis alla, har precis plussat och är väl i vecka 6 tror jag, gyn såg ngt i min livmoder på 4 mm när jag plussade hos dom.

Känner mig helt däckad, illamående konstant fast upp och ner, ömma bröst och magen e så svullen.

Ngn som känner igen sig?

Vill jätte gärna vara med i fb gruppen men så rädd för mf igen :(

Ngn som har något gott råd så man slipper oroa sig?

• inalife
    beso skrev 2017-11-18 14:04:07 följande:

Grattis till ditt puss! :)

Jag oroar mig oxå men försöker tänka posetivt så ofta det går iaf. När o hur tidigt fick du mf? Beklagar det! Vet det är hemskt! Men nu håller vi tummarna! :)

Tack så mkt :) ja man måste kämpa på och våga njuta

Jag fick mf i v 8 i juli i år,

Vilken vecka är du i nu?

Jag är väl i vecka 6 ca nu iaf
  • inalife
    Lilliz84 skrev 2017-11-19 10:40:48 följande:

Hur mår ni alla? Jag mår jätte bra förutom lite trötthet. Men däremot känner jag mig som en stor ballong. Är bara i vecka 5 och ingenting passar längre ???? fävet inte hur länge jag ska kunna dölja detta. Har två barn sedan innan och en antar för 12 år sedan. Så kroppen har ju ändå varit med tre graviditeter. Ni som har fler hur hur känns det för er?

Är gravid i vecka 6, tror jag haha? Samma här magen går inte dölja vilket e jobbigt då jag inte vill säga till jobbet eller barnen ön eftersom jag är rädd att få mf igen.

Detta e mitt tredje barn oxå en liten sladdis, mina andra e 10 och 12 år.

Mår lite illa hela tiden men spyr bara på morgonen samma tid nästan haha

Trötthet små värk i magen och små ömma bröst e andra annars mår jag jätte bra :)
  • inalife

En liten tanke... mina två första graviditeter mådde jag fruktansvärt dåligt och spydde dygnet runt. 10 år sedan

När jag blev gravid i somras hade jag nästan inga symtom och foster dog v 8, denna graviditet har jag mer symptom men intecluka mkt illamående som för 10 år sedan.

Är alla graviditeterna olika ? Dumma mig som oroar mig så

Svar på tråden Bf juli 2018