• Adorii

Bf juli 2018

Hej:)

Plussade förra veckan, lite oplanerad 3:a men lika välkommen för det. Vi hade tänkt skaffa flera barn men vi fick nr 2 i år så tanken var väl att vänta ett litet tag men så blev det inte???? BF enligt ÄL 4 juli

• Adorii

Mina symtom har försvunnit är i V8+6 känner mig inte alls gravid längre, kan det vara missfall? Jag har haft 2 missfall tidigare mellan barnen men då startade det med blödning och andra stark menavärk som bara blev värre. Är så orolig och vår barnmorska är bara här 1 dag i veckan så jag kan inte ringa henne fören imorgon:(

• Adorii
    Iowhannah skrev 2017-11-29 08:41:47 följande:

Det är så svårt att säga. Klart det kan vara missfall, men det kan också vara helt normalt. Hur har dina.

Ja men dom har varit ganska lätta. Missfallen jag fick var i v 11 och 9 så är så nojjig nu att detta ska va ett igen.

Jaså? Nä mina har försvunnit helt, haft jätteont i brösten och trött 24/7 och nu ingenting. Har svårt att sova på nätterna nu igen och jag känner ingenting i brösten längre.

Ja det förstår jag, gjorde du ett vul pga av något eller oro? Närmsta vul vi har är 16 mil bort så det känns så onödigt om man åker dit och sen visar det sig att det bara är nojjor
  • Adorii
    tiiitti skrev 2017-11-29 09:49:48 följande:

Det gick bra på UL. Där va ett litet foster med tickande hjärta och i rätt storlek för hur långt jag va gången.

Hon kunde inte se vart blödningen kom ifrån men där va inget kvar av den nu. Så skönt!

Vilken tur att det gick bra:)
Svar på tråden Bf juli 2018