Inlägg från: Amandap95 |Visa alla inlägg
  • Amandap95

Bf juli 2018

Jag plussade i tisdags 18 dagar efter beräknad bim. Så är eventuellt i vecka 9 (7+1), men tog veckoindikator test i ons och den visade att jag blev befruktad 2-3 veckor sedan. Dvs kg ör igentligen i vecka 4-5. Men den veckan jag skulle blev befruktad enligt veckoindikatorn så skulle jag igentligen få min mens som var beräknad 10/11. Och min sista mens som jag hade var den 13/10. Så vet inte hur jag ska beräkna hur långt gången jag är. Eller så har jag låg hcg höt eftersom jag plussade så sent!

• Amandap95
    Amandap95 skrev 2017-12-02 23:05:50 följande:

Jag plussade i tisdags 18 dagar efter beräknad bim. Så är eventuellt i vecka 8 (7+1), men tog veckoindikator test i ons och den visade att jag blev befruktad 2-3 veckor sedan. Dvs kg ör igentligen i vecka 4-5. Men den veckan jag skulle blev befruktad enligt veckoindikatorn så skulle jag igentligen få min mens som var beräknad 10/11. Och min sista mens som jag hade var den 13/10. Så vet inte hur jag ska beräkna hur långt gången jag är. Eller så har jag låg hcg höt eftersom jag plussade så sent!

• Amandap95
    Iowhannah skrev 2017-12-03 05:13:23 följande:

Du kan kanske haft en sen ägglossning, det skulle kunna förklara alla konstigheter. Har du ringt mvc än?

Nää jag ska ringa på måndag och boka tid, fick inte tag på dem förra veckan då man bara kan ringa dem 2 ggr 1 h per vecka ????
Svar på tråden Bf juli 2018