• Listras

Bf juli 2018

hilja14 skrev 2017-12-06 09:24:26 följande:

Hej! Alltså har funderat på ditt nickname för jag kände igen det.. Och läste igenom gammal tråd och vi har följts åt innan! Så roligt att vi är gravida och har bf samma månad igen :) 

Jag har inte skrivit här innan, men nu gör jag det! Jag hade MF 23 okt och tog ett negativt test den 6nov. Den 16 nov plussade jag igen. Förra gången var det knappt ett plus men nu var det starkare och jag har tydligare symtom. I helgen började illamåendet komma.. Jag är i ca 6+2 just nu. Ska till barnmorskan den 13 dec och får se vad som sägs. Eftersom jag utlöste havandeskapsförgiftning i min förra graviditet så kommer jag att skrivas in på spec. mödravården denna grav och ska även äta medicin :)

Hej! Jag fick också havandeskapsförgiftning vid förra graviditeten, som resulterade i igångsättning och sedan akutsnitt. Var det bm eller du som tog upp detta med spec.mödravård? :)
  • Listras

En till här med bf i juli. Runt 20/7. Gjort ett vul, nytt på måndag för att se så att det är en lyckas graviditet än så länge. Blev gravid trots p-piller. En son på 10 månader har vi :)

Svar på tråden Bf juli 2018