• Kellie13

Bf juli 2018

3hjärtan skrev 2018-07-20 07:15:00 följande:

Grattis till bebisarna som kommit!

Blir avis på er. Vill ha min bebis nu också. Less på att vara gravid( vilket jag varit i 9 mån)

när har du bf? gått över tiden?
  • Kellie13
    kattnos skrev 2018-07-20 21:01:22 följande:

Grattis till er som fått era små godingar! Underbart att läsa :)

Min bebis verkar må bra inne i magen och planerar vad jag kan förstå inte att lämna den än.. mycket aktivitet kvällstid, lugnare på dagen de senaste dagarna. Idag har det spänt och tryckt mycket, mest uppåt-framåt vilket känns lite jobbigt. Men även lite grävande ned i mitt bäcken vilket är oskönt..

hur länge har du gått över tiden?
  • Kellie13
    kattnos skrev 2018-07-20 21:22:46 följande:
    Fyra dagar så inte jättelänge än.. hoppas att det händer något snart dock :)
    mm själv har ja gått över 14 dagar nu så imorn kommer han vare sig han vill eller inte hehe.
  • Kellie13
    Meedaa1 skrev 2018-07-21 05:54:42 följande:

Bf +2 kom vår pöjk igår. Allt gick bra. Efter 2 dagar med blödningar och oregelbundna värkar hade jag öppnat mig 5 cm då var det bara att stanna på fl lite hjälp av värkstimulerande på slutet och lustgas

Lycka till alla ni som väntar håller tummarna att ni får snart

men gud grattis!! ja min får jag träffa idag! 
  • Kellie13
    kattnos skrev 2018-07-21 07:40:23 följande:
    Åh fy, stackare! Men det är ju tur att man får ett datum för vräkning och så får man bara hoppas och tro att det går bra ändå:) jag försöker tänka att jag nu i princip med säkerhet kommer att vara mamma om mindre än två veckor! Lycka till idag och uppdatera gärna!
    haha vräkning! bra ord i sammanhanget! Ja, min dotter på 5 år pekade på magen imorse o sa : idag ska du ut! haha hon har längtat så mkt! Ska bli så jävla skönt att slippa vara gravid och sååå mysigt att äntligen få träffa honom! Känns overkligt att det kommer ske idag, allt e så planerat liksom! Blev ju startad med dottern med men då var det på ett annat sätt, låg hemma o skrek i två dagar av förvärkar så man var ju inne i den bubblan då, men nu den här gången har ja typ inga känningar alls så man går bara o väntar. Japp jag uppdaterar!
  • Kellie13
    Iowhannah skrev 2018-07-21 09:16:34 följande:
    Har du fått nån tid nu? När är det dags? :D
    Fick tid idag kl 15. många som ska föda sa hon, men hon skulle ringa om d skulle bli några ändringar med tiden men annars e min tid kl 15. Åhh så nära o så sjukt planerat! Känns konstigt! Hur mår ni?
  • Kellie13
    Iowhannah skrev 2018-07-21 11:14:22 följande:
    Vi mår bra! Jag har ont såklart, och lite svårt med knipet (upptäckte jag när jag kissade på mig i morse), men annars är allt fint faktiskt. Vi blev uppmanade att mata var tredje timme och har återbesök i morgon så då får vi se om hon går upp som hon ska.

Bebisen bara sover och äter (och bajsar emellenåt), gör knappt nåt ljud ifrån sig ens när hon är vaken. Så himla skönt! Jag vet inte om de kanske brukar vara så i början, sonen bodde på neo så jag har inte den erfarenheten. Oavsett vilket så får hon gärna fortsätta så här :)

Lycka till i eftermiddag! Är du nervös? Eller bara förväntansfull? Snart är han här, ska du se! :D
    Ok va skönt o höra att ni mår bra! Jo asså jag e så jävla taggad nu! Dom ringde dock och senarelade det i 2 timmar så jag har tid kl 17. Men fan så taggad man e! Har inga känningar alls! Tycker det e såå skumt asså! Är inte ett dugg nervös än, bara förväntansfull!
  • Kellie13
    Iowhannah skrev 2018-07-21 11:14:53 följande:

Gör bvc hembesök även med andra barnet?

Japp d gör dom.
  • Kellie13
    Perpen skrev 2018-07-21 11:53:00 följande:

Åh vad spännande att det händer så mycket nu. :) För mig händer dock ingenting. Jag har ju förvisso 10 dagar kvar till bf. Men då detta är 3e barnet så hade jag iaf förväntat mig lite känningar vid det här laget även om jag tror jag går över tiden. Känner mindre nu än jag gjorde med 2an. Får sammandragningar lite då och då men inget som gör ont. Däremot gör det helvetiskt ont när bebisen dansar tango på tarmarna. Det är fruktansvärt! :-S

ok sånt har jag aldrig känt, asså att barnet sparkar mot revbenen eller så, varken med min dotter eller med killen i magen.
Svar på tråden Bf juli 2018