Bf juli 2018
Grattis till bebisarna som kommit!
Blir avis på er. Vill ha min bebis nu också. Less på att vara gravid( vilket jag varit i 9 mån)
Grattis till bebisarna som kommit!
Blir avis på er. Vill ha min bebis nu också. Less på att vara gravid( vilket jag varit i 9 mån)
Grattis till er som fått era små godingar! Underbart att läsa :)
Min bebis verkar må bra inne i magen och planerar vad jag kan förstå inte att lämna den än.. mycket aktivitet kvällstid, lugnare på dagen de senaste dagarna. Idag har det spänt och tryckt mycket, mest uppåt-framåt vilket känns lite jobbigt. Men även lite grävande ned i mitt bäcken vilket är oskönt..
Bf +2 kom vår pöjk igår. Allt gick bra. Efter 2 dagar med blödningar och oregelbundna värkar hade jag öppnat mig 5 cm då var det bara att stanna på fl lite hjälp av värkstimulerande på slutet och lustgas
Lycka till alla ni som väntar håller tummarna att ni får snart
Gör bvc hembesök även med andra barnet?
Åh vad spännande att det händer så mycket nu. :) För mig händer dock ingenting. Jag har ju förvisso 10 dagar kvar till bf. Men då detta är 3e barnet så hade jag iaf förväntat mig lite känningar vid det här laget även om jag tror jag går över tiden. Känner mindre nu än jag gjorde med 2an. Får sammandragningar lite då och då men inget som gör ont. Däremot gör det helvetiskt ont när bebisen dansar tango på tarmarna. Det är fruktansvärt! :-S