kattnos skrev 2018-07-24 19:21:29 följande:
För min del - Tja i morse var jag jätteledsen för att jag inte riktigt orkar med min tunga otympliga kropp. Jag vet inte hur mycket du orkar göra, jag kör som ovan nämndes ungefär varannan dag med någon aktivitet men då är jag helt slut efteråt. Jag försöker prata med mamma och svärmor och få de att muntra upp mig lite Men i stort sett känns det som att det handlar om att i den mån man orkar göra saker för att få tiden att gå.. åka någonstans, bada, kanske fixa något hemma som inte blivit gjort.. läsa en bok kan ju också få en stund att gå.. Jag har även löst lite korsord vilket inte hör till vanligheterna.. Men sen tror jag att det är viktigt att försöka vila.
Läste att man kan skicka ut ett mass-sms till folk som undrar och skriva att man hör av sig när underverket anlänt - vet inte om det funkar men kan ju vara värt ett försök ;)
Ja, jag har orkat åka och bada men sen är jag bara trött och somnar direkt när jag kommer hem. Ska försöka hitta någon serie nu tänkte jag och imorgon tänker jag nog bara vara hemma. Är så less! Har lärt mig virka via youtube & virkat 3 barnvagnsmobiler och massa annat de senaste veckorna, men nu på övertiden känns inget kul...
Ja, jag har typ skrivit till alla som frågat ?hon kommer när hon är redo, jag lovar att höra av mig då!? Men ändå har två av vänner frågat VARJE dag ?känner du ngt? Är du på FL?? Deras barn kom 3 dagar & 5 dagar innan bf. Lyckostar...
Mina förvärkar och sammandragningar är puts väck, förut hade man ju lite förhoppning iaf.
Gud vad bitter jag är nu, riktigt dålig dag! Ska dra täcket över huvudet och sova nu!
Heja oss alla som passerat BF, snart är glädjen här och våra efterlängtade små hjärtan!