Bf juli 2018
Jag väntar mitt tredje barn. Superpigg :) Än så länge. BF 18 juli än så länge :)
Jag väntar mitt tredje barn. Superpigg :) Än så länge. BF 18 juli än så länge :)
Någon som mår illa ännu? Och i vilken vecka är du i i sånt fall?
Jag mår inte jätte illa, ibland. Är mer trött. Sover hela tiden. Jag väntar på illamående. Har några graviditeter bakom mig och hat mått illa samtliga gånger. Men jag tror jag inte är så långt gången ännu.
När hade er mens senast och vilken vecka är ni i?
Men va bra. Då borde det stämma att jag är i v.6. Jag hade men 11 okt. Första dagen då. Vet inte när jag hade ägglossning. Slutade med minipiller 25 oktober.. så måste varit någon gång efter det..
Jag var in akut igår. Har så ont på vä sida. De ville ha mig kvar men jag ville verkligen hem. De misstänker en extrauteringraviditet. Antingen det eller jag är så pass tidigt att ägget är påväg ner.. att någon äggblåsa har spruckit osv.. jag hade tydligen vätska i buken..
Ja, alltid är det något :/
Hoppas att allt är som det ska, men inget embryo i livmodern iaf och jag har HCG i blodet.
Jag har varit på gyn några vändor nu. Jag har troligtvis en normal och fin graviditet. Gjort tre VUL på kort tid pga smärta. Igår såg de att jag hade ett hålrum i livmodern som troligtvis är en graviditet. Är 4+2.
Så fort man känner en lite större flytning bara måste man asap springa till toan och kolla att det bara var ofärgat.........!!
Någon annan som känner igen sig? *apa som håller sig för ögonen-smiley"
Hej på er! BF+8 nu. Haft stark molande värk och värkar mellan 01:00 till 08:00. Nu avtagit men har molande värk emellanåt. Vad tror ni? Inget blod, ingen slempropp, inget vatten.
Nu gick mitt vatten :)
Inne på förlossningen. 5 min mellan värkarna. Vill ej undersöka mig än då vattnet gått :)
Spännande! :D Hur har det gått?
Hej! Tredje veckan idag och idag påbörjar vi matning med ersättning i kombination med amning. Jag kan säga såhär. Vissa barn kräver mer än vad som finns att tillgå gällande amning. Det har jag lärt mig nu. Min lillplutt har bara gått upp 70 g i veckan och jag har ammat en gång i timmen oftast förutom på natten, då varannan timme. Nu är jag slut!