Bf juli 2018
Går in i vecka 33 idag. 4 veckor kvar att jobba. Kämpa!!Orken börjar ta slut.. får hoppas dessa veckor går fort..
Går in i vecka 33 idag. 4 veckor kvar att jobba. Kämpa!!Orken börjar ta slut.. får hoppas dessa veckor går fort..
Jag är beräknad 3/7
Lite inställd på att de blir en Juni bebis pga födde tidigare förra gången, men men får se... :)
Mitt hb ligger på 130 så finns egentligen inte behov för järntabletter, men bm tycker ändå att jag ska ta en varannan dag. Varför vet jag inte..
Vecka 35 nu :) bara en vecka kvar till sonen kom förra gången. Undra om denna stannar längre.
O va spännande. Hur började det förra gången då? O hur stor va han?
Idag har jah haft mycket mensvärk smärtor. Någon annan som har det så också?
Hade aldrig det med första fören det va dsx, men förstår att man kan ha de mycket andra gången??
Både igår och idag har jag haft jättemycket sammandragningar. Typ med 10-15
minuters mellanrum. Dom gör inte ont men jag börjar få väldig träningsvärk i magen. Har lite mensvärksmörtor imellanåt också.
Jag har oxå haft massa sammandragningar idag, dock sitter de i hela tiden som jag rör mig. Så sitter jag ner så känns de knappt men så fort jag ställer mej upp el går så är det väldigt spänt och trycker lite neråt. Började igår kväll o går som en kratta nu. Ja hade lite sammandragningar för några veckor sedan men varit lugnt emellan tills igår kväll. Är väl slutspurten på träningen nu...;)
Nja inte ont men ömt och obehagligt. Jag känner inte av mina när jag vilar så jag vaknar ej av dem men så fort jag ställer mej upp så blir det kraftigt tryck neråt, spänt och får svårt att gå. Du kanske är närmre förlossningen eftersom magen verkar träna även när du vilar. ;) Vilken vecka är du i?
Tappen fortsätter att påverkas och hade minskat en halv cm till, ska på koll om en vecka igen och ska ringa fl om det blir regelbundna värkar eller nåt annat. Suck
33+3, vet inte hur de gör när det är så nära gränsen på 34... Tror dock inte det blir nån bebis det närmsta, har inget förtroende för kroppen, aldrig haft ryggvärkar innan jag legat på förlossningen innan... hoppas dock den kommer om 3 veckor när sonen föddes, vet inte hur jag ska orka gå såhär längre än så om det inte lugnar sig