Inlägg från: Eleonoratösen |Visa alla inlägg
  • Eleonoratösen

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej!

Vi försöker också med en liten sladdis. Våra barn är 9 år, 8 år och minstingen fyller 7 om 3 månader. 

Sa när det var så intensivt med tre så tätt att det räckte, men det har jag fått äta upp för jag är så sugen på en liten. barnen kom så tätt så några lugna stunder och barnvagnspromenader hade vi aldrig så hoppas så innerligt få uppleva det igen. Och att barnen faktiskt förstår vad som händer och kan längta lite också..

Jag är 33 och mannen 37. 

• Eleonoratösen
    jennie08 skrev 2017-11-01 12:23:18 följande:

Gjorde ett gravtest idag för att jag har fått munsår och skulle behöva ta en Ipren.

Fick det här resultatet:

Grattis! Vilken dag är du på?
  • Eleonoratösen

Har mens nu och deppar rejält. 

Jag får ÄL vid dag 18-20 och får sedan mens dag 28. Förr hade jag ÄL runt dag 14 och mens dag 28. Läst lite att det är för kort lutealfas och det inte är troligt att det blir en graviditet av det. Vårt fjärde försök sedan uttaget av spiralen och alla cykler har varit sådana här. Finns inte mycket att läsa om det men det kan även vara så att äggen släpps för sent och då inte är ok. 

Vet inte vad jag ska göra, men testar bidrottninggelé i alla fall. blir andra månaden. 

• Eleonoratösen
    SIK skrev 2017-12-11 21:40:39 följande:

Här blev det ett plus på stickan i fredags! :) vi är så glada lyckliga och uppspelta!

Grattis! Så roligt!!
  • Eleonoratösen
    MammaMia1012 skrev 2017-12-11 22:14:29 följande:

Å nej vad trist har hört om progesteron kräm (eller vad det heter?) det ska väl hjälpa om man vill att ägget ska fästa, kanske kan vara värt att testa? Är själv inte insatt men kan vara värt att kolla upp!

Styrkekramar till sig och håller tummarna att du får ett pluss snart! <3

Tack! Har köpt sådan kräm och tänkte börja testa. Sedan försöker jag få mig själv att inse att det kanske inte blir en sladdis. Vi är väl egentligen överens att vi inte ska göra massa behandlingar så blir det inget innan sommaren så blir det inte bebis. Just nu känns det så ledsamt och smärtsamt men försöker tänka att det är flera försök kvar...
  • Eleonoratösen
    Mawie skrev 2018-01-05 15:30:12 följande:

Skulle tro att det avstannat tidigare,

Vek som jag är kunde jag inte vänta

- jag har plussat,snyft( glädjetårar)!!!!!

Grattis! Så roligt!
  • Eleonoratösen

Jag testade i måndags och såg ett svagt svagt plus. Och nu tagit tre tester och det har ökat i styrka så är väldigt glad.

Maken är chockad och i halv förnekelse. Men börjar återhämta sig... hihi...

Köpt ett digitalt och ska testa i helgen. Nyfiken om det stämmer att jag hade väldigt sen ägglossning.

• Eleonoratösen
    MammaMia1012 skrev 2018-01-11 21:03:19 följande:

Men så spännande! Håller alla tummar och tår och du måste uppdatera när du testat! Tror jag vågar säga grattis!!!!

Här är dagens test! Så glad. Hoppas allt går väl! Det är lite galet och känns som på nytt igen. 7 år sedan vi fick vår 3:a...

• Eleonoratösen
    MammaMia1012 skrev 2018-01-16 05:31:47 följande:

God morgon tjejer! Ni vet att jag inte trodde att det blev något denna månad? Men jag tänkte om mensen blir sen så testar jag dagen efter och är på BIM +1 idag och döm om min förvåning??? Fick detta test (svagt men visst är det streck?!) jag har ändrat ljuset på ena..

Grattis! Jag ser! Jo, man drömmer mycket och väldigt konstiga drömmar... Jag skulle vänta en dag eller så innan digitalt. Så man är säker på att den ger utslag.

Tycker jag haft väldigt svaga streck på stickor, hade väntat mig starkare efter en vecka men icke. Det digitala visade ju 2-3 v så det är ju olika!
  • Eleonoratösen
    MammaMia1012 skrev 2018-01-17 05:22:30 följande:

God morgon! Jag vågade ta digitalt idag och titta <3 såå lycklig idag! Hoppas den lille nu stannar 9mnd!!!

Grattis! Så fint!!
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?