• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • Baraentilligen

Min yngsta är också fem och det känns nog som att det blir en sladdis (om jag blir gravid) eftersom de andra barnen kom så tätt :) Fick mens idag så BIM i slutet av månaden.

• MammaMia1012
    Baraentilligen skrev 2017-10-29 09:50:36 följande:

Min yngsta är också fem och det känns nog som att det blir en sladdis (om jag blir gravid) eftersom de andra barnen kom så tätt :) Fick mens idag så BIM i slutet av månaden.

Vad spännande! Jag fick mens i fredags så har också BIM slutet av november :) Håller tummarna för oss då!

Hade ni det lätt med de tidigare? Vi blev gravida mer eller mindre direkt med de andra två. Man hoppas ju att det ska gå bra även denna gång.
  • klyven

Vi planerar också en sladdas ???? Jag har två barn sen tidigare som är 6 och 13 år. Min man har inga barn. Har ägglossning nu så vi får se om det tar sig direkt ?? Jag är 34 och min man 45. Det är första försöket nu. Jag har tidigare varit inställd på att inte skaffa fler barn men har jämnt den senaste tiden att jag vill ha en till ??

• klyven

Förstår inte varför det blir massa frågetecken när jag gör smileys :)

• MammaMia1012
    klyven skrev 2017-10-29 12:43:53 följande:

Vi planerar också en sladdas ???? Jag har två barn sen tidigare som är 6 och 13 år. Min man har inga barn. Har ägglossning nu så vi får se om det tar sig direkt ?? Jag är 34 och min man 45. Det är första försöket nu. Jag har tidigare varit inställd på att inte skaffa fler barn men har jämnt den senaste tiden att jag vill ha en till ??

Så kul att vi är flera! Första försöket för oss också, tog ut min kopparspiral i torsdags och fick mens i fredags så gissar på BIM runt 24/11 svårt att veta exakt när det är ÄL dock?

(Vet inte heller varför in FL kan ha med emoils?) :)
  • 5blir6

Här är en till som försöker få en sladdis. Vi är 40 år båda två och våra barn är 9, 11 och 13 år. Hade äl i går... hoppas det tar sig :)

• MammaMia1012
    5blir6 skrev 2017-10-29 21:47:10 följande:

Här är en till som försöker få en sladdis. Vi är 40 år båda två och våra barn är 9, 11 och 13 år. Hade äl i går... hoppas det tar sig :)

Håller tummarna för att det tar sig :) nu får passa på att mysa massa <3
  • Ängelby

Hej!!

Får man vara med i tråden?

Är 37, har 4 barn.

Den minsta 7, den äldsta myndig.

Är så sugen på en allra sista...

ÄL nästa vecka...

• MammaMia1012
    Ängelby skrev 2017-10-30 14:10:27 följande:

Hej!!

Får man vara med i tråden?

Är 37, har 4 barn.

Den minsta 7, den äldsta myndig.

Är så sugen på en allra sista...

ÄL nästa vecka...

Självklart! Välkommen :)

Så kul med så stor familj! Håller tummarna för många pluss här i tråden <3

Är det första försöket nu?
  • jennie08

Vi har försökt ett tag men hoppas på en sladdis snart. Jag är 33 och våra barn är 9 & 12 :) Jag har bom i helgen tror jag... Min ägglossning har krånglat lite så jag vet inte ens om jag fick någon den här månaden. Det återstår att se :)

Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?