Retrotessan skrev 2017-12-17 17:32:08 följande:
Hoppas det är ok om jag hoppar in här!
Jag fyller 36 i januari. Har 2 barn som är 11 och snart 7.
Fick missfall i vecka 12 nyårsnatten mot 2017 och tänkte då ? det var inte meningen att vi skulle få en trea/sladdis? och sen släppte jag tanken på det och det är först nu de senaste månaderna som jag ständigt går och tänker på att skaffa en bebis...
Men tänker också mkt på ålderskillnaden mellan barnen och om jag kommer orka... och jag vill ju inte heller vara för gammal...
Men nu har mannen gått med på att försöka och har gett det fram till hösten och jag tror att vi ändå kommer klara av det om det blir nåt. Har ÄL imorgon så nu får vi se om det kan ge något även om jag är lite skräckslagen samtidigt. Hehe.
Har blivit gravid med en gång med de andra barnen men man vet aldrig nu när jag blivit äldre...
Håller tummarna för er andra också!
Å vad roligt att läsa om dig, vi är ganska lika i livet, jag fyller dock 37 till sommaren och mina barn är 10 och 7.
Jag har längtat en till av och till de sista 4 åren medan sambon sagt blankt nej ända tills i somras.
Känner igen mig i dina tankar om åldersskillnaden och orken. Utöver det är jag även orolig för att få ett barn med något slags handikapp.
Hoppas värkstan går bra för er och ger resultat snart.