Fler som planerar en liten sladdis?
Lycka till allihop, det är så mysigt med en bebis när det gått så många år emellan!!
Jag och min man fick vår sladdis i våras, storebror hann bli hela 11 år.
Vi är båda 37.
Lycka till allihop, det är så mysigt med en bebis när det gått så många år emellan!!
Jag och min man fick vår sladdis i våras, storebror hann bli hela 11 år.
Vi är båda 37.
Tack så mycket <3 Grattis till er lille! :kr hoppas verkligen det kan bli lika för oss!
Gjorde ett gravtest idag för att jag har fått munsår och skulle behöva ta en Ipren.
Fick det här resultatet:
Grattis till alla som fått positiva besked!
Min sladdis är snart 7 månader nu... tiden går för fort!!
Skulle tro att det avstannat tidigare,
Vek som jag är kunde jag inte vänta
- jag har plussat,snyft( glädjetårar)!!!!!
Mycket märklig känsla, nu är spiralen ute och det är skarpt läge igen efter 8år med spiral
Får se hur kroppen svarar nu.
Var på VUL igår, 6+3 med kraftiga och regelbundna hjärtslag. Känns lite overkligt. Har nu fått tid för NIPT den 8.2. Jag hoppas det går vägen.
Jag har inte heller haft mens på över 6 år så jag hade ju inte en aning om någonting - är ju snart 41, trodde någonstans att det skulle bli svårare att bli gravid när man är så "gammal". Men icke...
Jag bor utomlands, betalar man NIPT själva i Sverige?
Mycket riktigt. Fick ett plus i morse. Skräckblandad förtjusning. Vet faktiskt inte ekat vad jag känner just...lite omtumlad.
Jag har en dotter som är 10!
Hej alla
Jag är nu i v.9, 8+3 och vill så gärna göra tidigt ultraljud då vi haft 2 missfall och nu ett dödsfall i familjen. Kan man få göra ett gratis eller måste man betala i Stockholm med förorter? Någon som vet?