Inlägg från: Tremblement de Terre |Visa alla inlägg
  • Tremblement de Terre

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

jag tog ut min kopparspiral i onsdags... får jag vara med i den här gruppen? Har två barn sedan ett tidigare förhållande och är 38 år.

• Tremblement de Terre

Vad fint :) min man har inga barn sedan tidigare. Barnen tjatar om syskon så hoppas att de får ett snart :)

• Tremblement de Terre

Mycat, de är 9 och 7!

• Tremblement de Terre

Jag har haft pms och ont av och till i snart en vecka. Enligt min mensapp är jag på bim +3 nu men eftersom jag tog ut spiralen räknar jag med senare normal mens. Trodde hela förra veckan att det var på gång men har inte kommit en droppe. Inga ömma bröst alls vilket jag oftast får innan mens. Känner mig inte alls gravid och borde inte vara det heller men så länge inte mensen kommer så är det svårt att sluta tänka.... tänkte testa på onsdag/torsdag om den inte kommer innan.

• Tremblement de Terre

Äsch testade nyss negativt. Visserligen var jag inte kissnödig men tänkte att ett minus kan få igång mensen iallafall. :)

• Tremblement de Terre

Är det nån annan som tagit ut kopparspiral? Hur blev mensen efter det?

• Tremblement de Terre

Tack Seb81! Jag läste att den kan bli sen efter uttag men jag vill bara få igång min nu. Har gått över tiden en gång tidigare förutom när jag varit gravid. Blir frustrerad i kroppen och vill bara börja blöda nån gång.

• Tremblement de Terre

Hej och kram till er alla.

Min mens är fortfarande inte här men nu börjar jag känna mig ok med det då min man reser bort nästa vecka så om mensen dröjer några dagar till så borde han hinna hem till ägglossning!

• Tremblement de Terre
    Liten 2018 skrev 2018-03-01 08:20:11 följande:

Men symtom som spända och lite större bröst ömma å lite stickande bröstvårtor är kvar. Och mer flytningar. Mannen frågade nyss om jag blåst upp brösten, tyckte också det kändes spända. Ny PMS symtom om mensen kommer.

Hoppas det inte är pms!
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?