Inlägg från: Sunshineinmylife |Visa alla inlägg
  • Sunshineinmylife

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej jag hoppar in här :) jag är 35 år och har två barn sedan tidigare förhållande dom är 10 och 12 år och min sambo har 4 barn sen innan två vuxna och två yngre som mina. Vi har nu bestämt oss för att prova att få ett gemensamt barn och det är så spännande. Vi fick ett missfall på nyårsafton några dagar efter att vi testat positivt och har haft en mens emellan och nu provade vi igen. Ägglossning den 11/2 och BIM nu den 25/2. Testade med clearblue Early idag och fick ett svagt streck som liknar positivt men vågar inte tro att det är positivt ännu.

• Sunshineinmylife

Hade BIM igår men var hoppfull men idag så kom mensen så himla tråkigt men nu så får vi försöka i mars igen. Har enligt appen ägglossning 12/3 så vi får hoppas det ska ta sig då. :)

• Sunshineinmylife

Jag köpte ägglossning test för att verkligen se om ägglossning stämmer med appen. Det visade sig att jag ägglossning startade tidigare. Nämligen 10/3 i stället för 14/3 så det var ju tur tänkte ja att jag testade. Igår så fick jag det starkaste av alla tidigare test jag tagit och idag när jag testa blev det betydligt svagare så hoppas verkligen inte att ja missat chansen nu att bli gravida. Min sambo var ej hemma igår så det blev inget mys men ska mysa ikväll. Hoppas det finns chans kvar nu. Har BIM enligt appen den 28/3 men eventuellt tidigare då eftersom ja fick ägglossning tidigare.

Bilden med en test är från igår då det visade starkare streck och bilden med två visar gårdagens men torkat test samt nya från idag.

• Sunshineinmylife
    Liten 2018 skrev 2018-03-11 22:38:13 följande:

Tur!

Jag ska testa med CB digital för första gången i morgon.

Mysa kan man göra ändå trots blanka ÄL test :)

Denna månad känner jag mig mer lugn å tänker fortsätta försöka hålla mig cool i vår önskan att få en liten till. Men klart man längtar till +

Ja det var tur:) spännande jag har inte provat cb någon gång hoppas det funkar bra och går bra nu. Håller tummarna för dig att det tar sig:) när har du BIM?
  • Sunshineinmylife
    Liten 2018 skrev 2018-03-12 12:17:54 följande:

Testa CB digital. Gick bra men fick resultat låg fertilitet. Men det hade jag räknat med. ÄL tror jag är på fre/lördag.

BIM den 27 Mars.

Ja tar det inte sig nu så ska ja testa med cb nästa gång. Jag har BIM den 28/3 enligt appen om ägglossning visat sig vara den 14/3 men eftersom jag började testa den 5/3 redan och fick starkt utslag på stickan den 10/3 så borde ju BIM vara tidigare med. Har molande värk i magen och tog test idag med men det blir svagare streck så är rätt säker på att ägglossning var nu den 10/3. Blir spännande att följas åt :)
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?