Fler som planerar en liten sladdis?
Hej,
Hoppas det går bra att jag hoppar in här :)
Har suttit och läst hur många inlägg som helst i denna tråd och ni alla verkar så gulliga.
Är 31 och min sambo är 43 med en son på 15. Så det blir en riktig sladdis isf.
Jag och min sambo har precis börjat försöka "på riktigt" Jag har velat ha ganska länge men min sambo har varit lite avvaktande men nu känner han ändå att vi såklart ska försöka få ett gemensamt vilket jag är oerhört glad för. Dock vill han liksom känna känslan att det sker när det sker liksom och är lite emot testerna. Men nu kör vi iaf oskyddat. Och jag har ändå använt mig av digitala ÄL-test flera gånger för min egen skull.
Dock känner jag sådan stress då man hör att det tar sådan lång tid ibland och då min sambo är lite äldre så känns det stressigt. Jag har även haft känsla att jag börjar bli "gammal" också vilket jag verkligen inte borde ha såklart... Har även diagnosen endometrios så detta är nog egentligen boven i dramat när det gäller stressen samt att alla vänner har sina små kids förutom jag.
Nu har vi iaf gjort vårt ordentliga första försök.
Hade sex i tisdagskväll, torsdagkväll, fredagsmorgonen samt lördag morgon. Jag har gjort tester och på fredagskvällen kom min första glada gubbe, jag hade även en i lördags på dagen. Tidigt söndag morgon hade nivåerna sjunkit så då var det ingen glad gubbe längre. Har känt av i högra sidan igår och idag. Så jag hoppas dessa försök är tillräckliga. Men jag ska nog inte hoppas för mkt.
Oj vad lång inlägg det blev nu :)
Underbar tråd iaf. Och kämpa på ni som försöker. Och stort grattis till er som plussat.