• Liten 2018

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej!

Ny här men även vi planerar sladdis, spiralen tas ut på måndag ???? Jag är 35 å min man 40

Jag följer gärna tråden å peppar varandra

• Liten 2018

Är det fler som fått rådet att ta Folsyra för att lättare bli gravid? Det var bland det första min BM sa när jag berättade att vi skulle försöka med en liten till.

• Liten 2018

Go kväll

Som jag sa innan, ny i detta forum och denna rubrik passar mig :) I morgon åker spiralen ut efter 4 år, sladdis planerad. Senast jag var gravid var för 10 år sedan. Känt av min cykel men inte haft mens så jag får se vad som sker denna månad. Hoppas vi blir gravida inom 6 månader, hoppas.

Lycka till alla nu!

• Liten 2018

Första barnet tog det 6 månader och 2 barnet 1,5 år. Hoppas det inte blir lång vänta, ingen känsla man önskar någon som väntar på plusset.

Hejja alla oss nu!

• Liten 2018

Mycket märklig känsla, nu är spiralen ute och det är skarpt läge igen efter 8år med spiral

Får se hur kroppen svarar nu.

• Liten 2018

Jaha, spiral ut i måndags å nu verka det komma en blödning. Får se var jag hamnar i cykeln. Konstigt känsla, har i blött sen 2007, 10 år sen.... Lyxigt liksom, hahha

• Liten 2018
    MammaMia1012 skrev 2018-01-16 05:31:47 följande:

God morgon tjejer! Ni vet att jag inte trodde att det blev något denna månad? Men jag tänkte om mensen blir sen så testar jag dagen efter och är på BIM +1 idag och döm om min förvåning??? Fick detta test (svagt men visst är det streck?!) jag har ändrat ljuset på ena..

Hoppas få läsa på det digitala att du är gravid. Lev i ruset så hoppas vi tillsammans ;)
  • Liten 2018

Jaha får se då!

Spiral ut 8 januari. Blödning till och från fram till den 12. Räknade att ÄL kan vara nu vid den 22. Idag så har jag haft kramp vad jag tror äggstockarna, sen förändrad flytning, hoppas på ÄL på G. BIM tror jag den 6 feb

• Liten 2018
    Liten 2018 skrev 2018-01-19 22:02:36 följande:

Jaha får se då!

Spiral ut 8 januari. Blödning till och från fram till den 12. Räknade att ÄL kan vara nu vid den 22. Idag så har jag haft kramp vad jag tror äggstockarna, sen förändrad flytning, hoppas på ÄL på G. BIM tror jag den 6 feb

Med tanken på hur ÄL testen ser kanske jag har rätt, ÄL på G. Ny med det här med stickor. Sista jag var gravid, 10 år och 14 år sen så "gnuggade" man på när man trodde ÄL var.

Trist bara att jag sjuknat in i feber samtidigt, men det hindrar inte planerna. Har en man som är lika planerande som jag, så kul när man planerarar barn helhjärtat tillsammans.
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?