• Missmli

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej här är en till som påbörjat bebisverkstad ! Har två barn sen tidigare 5 och 3 år, tyvärr tog det slut med barnens pappa men hade lyckan att hitta kärleken med min nuvarande sambo som dör av längtan efter ett eget barn då han inte har några sen tidigare . Så 13 april slutade jag med mina mini piller och vi bestämde oss för att aktivt börjar försöka . Har haft mens 2 gånger nu och denna månad blir det tredje försöket för oss . Så nu är jag på menscykel dag 13 och väntar på 3 sträck på ägglossningsstickorna ! Vill så mycket att de inte är klokt, sjukt jobbigt

• Missmli
    Liten 2018 skrev 2018-07-02 20:23:17 följande:

Ser ingen bild, bara din text?

Vet inte vart bilden tog vägen haha den försvann

Jag blir inte klok på mig själv, gjorde 2 vanliga test i dag som visade relativt svaga streck men man såg ju ändå strecken och ett digitalt test och jag kan ändå inte fatta att jag är gravid . Vill ha det där riktigt starka strecket ju men gissar att jag är lite för tidig med de eftersom jag inte ens har BMI än .
  • Missmli
    Liten 2018 skrev 2018-07-03 22:58:53 följande:

Grattis!

Jag tog 3 grav test till sen, hahaha. Trots digitalt med gravid 1-2. Jag tror inte man fattar på än gång. Själv har jag en massa symtom så det är svårt att undvika den självklara tanken nu.

Grattis igen.

Visade sig på kvällen sen att jag fick en blödning och nu vet jag inte om de är pågång till missfall :/ va en rosa blödning som bara höll sig över någon timma för när jag vaknade igår morse var den väck och ingenting på hela dagen igår . Men imorse när jag torkade mig kom det lite lite lite brunt på pappret . Och så gjorde jag ett nytt gravtest som inte visar något starkare än det i måndags . Så just nu känns det bara som att jag väntar på att allt ska komma ut :(
  • Missmli
    Liten 2018 skrev 2018-07-04 11:44:09 följande:

Tråkigt å höra. Men så tidigt så kan det handla om mycket. Jag vet jag blödde en vända med min första. Men vänta ett par dagar å ta ett nytt. Styrkekramar till dig

Ja jag hoppas på det bästa !
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?