• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

puffen2009 skrev 2018-01-11 23:57:40 följande:

Får man hänga på? Blir 34 om en vecka och sambon blir också 34 i vår. Vi har tre grabbar på 7, 10 och 12 och började planera för en sladdis i slutet av sommaren. Vi bestämde att vi skulle vänta till efter vår semester i oktober men då var mensen en vecka sen och sen började jag få mellanblödningar och endast tveksamma positiva äl-test. Cykeln som började i slutet av november hade jag fyra blödningsfria dagar! Och det var rent blod som kom inte bara blodblandade flytningar.

Men nu har jag inte haft nån blödning sen mellandagarna och igår fick starkt positivt på äl-testet! Så jag var överlycklig igår och vi har fått till det tre dagar i rad här nu så nu håller jag tummarna!

Oj vad långt det blev! Summan av det hela är att jag har bim 24-25/1

Välkommen verkat som din kropp är på banan nu, håller tummarna att det tar sig nu när ni fått till det så bra!
  • MammaMia1012
    Eleonoratösen skrev 2018-01-13 06:57:22 följande:

Här är dagens test! Så glad. Hoppas allt går väl! Det är lite galet och känns som på nytt igen. 7 år sedan vi fick vår 3:a...

Men så glad jag blir! Bästa som finns (efter att få ett eget pluss såklart) att gå in här på morgonen och se massa pluss)

Verkligen Jättegrattis igen!!! Visste väl att du skulle få pluss på digitalt!

Förstår verkligen att det känns så, det blir inte att man känner riktigt efter hur det kommer bli förens det är skarpt läge! :) kram på dig!
  • MammaMia1012

Hallå tjejer! Hur mår alla? Nu är julen över och vardagen börjar rulla på! Hoppas verkligen 2018 blir ett år med massa pluss!

• MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-15 17:25:53 följande:

Bim på onsdag! Sen är det nya tag! Hoppas på nästa äl! Fick ju bara till det 3 dagar innan äl denna månad så jag är säker på att det inte blir ngt denna månad. Själv?

BIM idag och inväntar mensen... har alla tecken på mens så räknar med att den dyker upp mär som helst... hoppas också på nästa vända!!
  • MammaMia1012

God morgon tjejer! Ni vet att jag inte trodde att det blev något denna månad? Men jag tänkte om mensen blir sen så testar jag dagen efter och är på BIM +1 idag och döm om min förvåning??? Fick detta test (svagt men visst är det streck?!) jag har ändrat ljuset på ena..

• MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-16 07:22:53 följande:

Ja på det andra syns ett svagt streck!! Testa idag igen vetja! Spännande!!

Jag håller mig till att testa igen imorgon! Så glad att ni ser <3 vad tror ni, törs jag testa med digital imorgon? Är så rädd att få -inte gravid?? Men detta förklarar en del i de sista... Jag brukar sov väldigt lätt och höra min dotter (som ropar varje natt) redan innan hon hunnit ropa klart -mamma men de sista nätterna har jag inte märk någonting. Min man som aldrig vaknar av någonting har hört henne och hämtar henne till vår säng och jag har inte märkt något?? Nu förstår jag varför.. och drömt vansinnigt konstigt (inatt drömde jag även att jag plussade även om det var väldigt skruvad dröm)
  • MammaMia1012
    Baraentilligen skrev 2018-01-16 07:41:02 följande:

Ååh grattis!!

Själv har jag inte haft äl ännu och börjar faktiskt misstänka att jag inte har någon äl denna månad. När jag ska vänta mig mens vet jag inte... Cykeldag 21 nu. Senast äl jag haft var cd19.

Tack så mycket!

Så frustrerande, jag hade ingen stegring denna månad heller så hade ingen aning om när ÄL var.. men det verkar blivit något ändå..?

Håller tummarna för dig <3
  • MammaMia1012
    Eleonoratösen skrev 2018-01-16 08:30:26 följande:

Grattis! Jag ser! Jo, man drömmer mycket och väldigt konstiga drömmar... Jag skulle vänta en dag eller så innan digitalt. Så man är säker på att den ger utslag.

Tycker jag haft väldigt svaga streck på stickor, hade väntat mig starkare efter en vecka men icke. Det digitala visade ju 2-3 v så det är ju olika!

Å tack!!

Ja jag håller mig nog till på torsdag innan digitalt. Testar förmodligen igen imorgon med likadan sticka som idag och hoppas innerligt på starkare streck!!

Ja du ser hur olika test kan vara.. har ett testa tidigt hemma också kanske använder det ikväll.. haha man blir lite knäpp!
  • MammaMia1012
    Hellan skrev 2018-01-16 09:33:58 följande:

Spännande!

Jag ser ett svagt på båda bilderna, tydligast på det svart vita!

Håller en tumme för att det blir starkare och att du får ett gravid på det digitala när du tar det!

Tack så mycket <3

Det hoppas jag med!! Har som sagt aldrig fått spök på testlagret. Har det varit negativt så har det varit helt blankt och annars gravid! Så Gud så jag hoppas nu!!
  • MammaMia1012
    puffen2009 skrev 2018-01-16 19:42:05 följande:

Åh vad spännande! Jag ser och jag har bara fått helt blankt på testlagrets stickor Håller tummarna för ett starkar streck imorgon, men jag vågar nog säga grattis!

Tusen tack ja det blir spännande att se imorgon! Har med alltid varit helt blankt om jag inte varit gravid

Men väntar kanske till på torsdag innan jag tar digitalt.
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?