• Hellan

Fler som planerar en liten sladdis?

Mawie skrev 2018-01-05 15:30:12 följande:

Skulle tro att det avstannat tidigare,

Vek som jag är kunde jag inte vänta

- jag har plussat,snyft( glädjetårar)!!!!!

Åh vad härligt! Ett stort grattis till er alla!
  • Hellan

BIM i söndags, tempen fortsatt hög och inga Spotings. Gäspar mig genom dagarna, känner mig varm och lite ömma bröst. Börjar hoppas på ett +, men har inte vågar testa ännu, kanske torsdag morgon då börjar jag jobba sent annars blir det fredag EM eller lördag morgon. Får se hur tempen beter sig och hur länge jag kan vänta.

• Hellan

Eftersom jag är hemma för vab idag tog jag med mig testen på toa.

Det jag hoppats på läääänge och misstänkt sen i måndags blev nu bekräftat!

Jag är gravid!

Dock kommer ju tankarna direkt, gör vi rätt som skaffar ett till, tänk om det är nå galet med barnet, tänk om det inre går vägen. Försöker djup andas och tänka positivt.

Hoppas ni andra får samma glada besked som jag inom kort!

• Hellan
    MammaMia1012 skrev 2018-01-11 08:54:28 följande:

Nej mengud så roligt! Verkligen Jättegrattis!!! Klart det kommet gå bra med allt <3

Tack snälla du för dina värmande ord!
  • Hellan
    Baraentilligen skrev 2018-01-11 09:35:20 följande:

Stort grattis!! :D

Tack!
  • Hellan
    Eleonoratösen skrev 2018-01-11 19:44:43 följande:

Grattis igen!

Tack igen!!

Hoppas och håller en tumme för ett bra resultat på ditt digitala test när du tar det.
  • Hellan
    puffen2009 skrev 2018-01-12 16:11:07 följande:

Grattis!!

Jag förstår dock dina tankar, tycker de blivit värre med antalet barn och åldern. Men försök att njuta nu!

Tack!

Skönt att höra att det inte bara är jag som fått sådana tankar. Men idag är en annan dag och tankarna mer positiv.
  • Hellan
    Eleonoratösen skrev 2018-01-13 06:57:22 följande:

Här är dagens test! Så glad. Hoppas allt går väl! Det är lite galet och känns som på nytt igen. 7 år sedan vi fick vår 3:a...

Härligt! Ett stort grattis!

Här är det oxå 7 år sedan vi fick vår yngsta dock var det 2:a barnet.
  • Hellan
    MammaMia1012 skrev 2018-01-16 05:31:47 följande:

God morgon tjejer! Ni vet att jag inte trodde att det blev något denna månad? Men jag tänkte om mensen blir sen så testar jag dagen efter och är på BIM +1 idag och döm om min förvåning??? Fick detta test (svagt men visst är det streck?!) jag har ändrat ljuset på ena..

Spännande!

Jag ser ett svagt på båda bilderna, tydligast på det svart vita!

Håller en tumme för att det blir starkare och att du får ett gravid på det digitala när du tar det!
  • Hellan
    MammaMia1012 skrev 2018-01-17 05:22:30 följande:

God morgon! Jag vågade ta digitalt idag och titta <3 såå lycklig idag! Hoppas den lille nu stannar 9mnd!!!

Men åh vilken härlig start på dagen!!!

Ett stort grattis till graviditeten! Blir så glad för er skull.
  • Hellan
    GulligaSurre skrev 2018-01-16 22:08:04 följande:

Hej! Här har ni en som skulle vilja ha en sladdis, kanske inte räknas som sladdis när barnen fyller 8 respektive 5 år i år? Hur som, ni som försöker nu och så, hur kom ni på att ni ville ha ett till barn? Hur tog ni upp det med partnern? Här är det maken som inte riktigt är med på noterna än....

Jag har längtat i många år, en önskan om en tös då vi reda har två söner 10 o 7 år.. Jag har hintat många gånger om att jag tyckt att han skulle slänga hattarna (kondomen) och vår yngsta som har oxå hjälp till på sitt sätt om att kommentera att det är orättvist, mamma själv tjej och vi är tre pojkar å i somras helt plötsligt så köpte han inga mer hattar till min stora glädje, å han låter då positiv nu efter plusset.
  • Hellan
    nypan78 skrev 2018-01-24 16:06:34 följande:

Jo det blir inte lättare att bli gravid. Har 3 barn och alla blev till genom Ivf, hormonstimulering dvs hjälp utifrån. Blev spontant gravid två ggr också (enast i julas) men dem slutade i tidiga missfall. Nu är jg 39 år och önskan att få en 4:a innan det är på tok försent har blivit starkare hos oss båda. Speciellt nu efter misfallet får några veckor sedan. Vet inte riktigt hur lång tid vi ska ge kroppen eller om vi ska öka chansen genom ivf....fler av er som är "lite äldre" här?

Jag blir 37 i sommar, har två söner födda 2007 och 2010.
  • Hellan
    kaaanskeen3a skrev 2018-02-04 13:24:30 följande:

Mycket riktigt. Fick ett plus i morse. Skräckblandad förtjusning. Vet faktiskt inte ekat vad jag känner just...lite omtumlad.

Grattis!
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?