Fler som planerar en liten sladdis?
Skulle tro att det avstannat tidigare,
Vek som jag är kunde jag inte vänta
- jag har plussat,snyft( glädjetårar)!!!!!
Skulle tro att det avstannat tidigare,
Vek som jag är kunde jag inte vänta
- jag har plussat,snyft( glädjetårar)!!!!!
BIM i söndags, tempen fortsatt hög och inga Spotings. Gäspar mig genom dagarna, känner mig varm och lite ömma bröst. Börjar hoppas på ett +, men har inte vågar testa ännu, kanske torsdag morgon då börjar jag jobba sent annars blir det fredag EM eller lördag morgon. Får se hur tempen beter sig och hur länge jag kan vänta.
Eftersom jag är hemma för vab idag tog jag med mig testen på toa.
Det jag hoppats på läääänge och misstänkt sen i måndags blev nu bekräftat!
Jag är gravid!
Dock kommer ju tankarna direkt, gör vi rätt som skaffar ett till, tänk om det är nå galet med barnet, tänk om det inre går vägen. Försöker djup andas och tänka positivt.
Hoppas ni andra får samma glada besked som jag inom kort!
Nej mengud så roligt! Verkligen Jättegrattis!!! Klart det kommet gå bra med allt <3
Stort grattis!! :D
Grattis igen!
Grattis!!
Jag förstår dock dina tankar, tycker de blivit värre med antalet barn och åldern. Men försök att njuta nu!
Här är dagens test! Så glad. Hoppas allt går väl! Det är lite galet och känns som på nytt igen. 7 år sedan vi fick vår 3:a...
God morgon tjejer! Ni vet att jag inte trodde att det blev något denna månad? Men jag tänkte om mensen blir sen så testar jag dagen efter och är på BIM +1 idag och döm om min förvåning??? Fick detta test (svagt men visst är det streck?!) jag har ändrat ljuset på ena..
God morgon! Jag vågade ta digitalt idag och titta <3 såå lycklig idag! Hoppas den lille nu stannar 9mnd!!!
Hej! Här har ni en som skulle vilja ha en sladdis, kanske inte räknas som sladdis när barnen fyller 8 respektive 5 år i år? Hur som, ni som försöker nu och så, hur kom ni på att ni ville ha ett till barn? Hur tog ni upp det med partnern? Här är det maken som inte riktigt är med på noterna än....
Jo det blir inte lättare att bli gravid. Har 3 barn och alla blev till genom Ivf, hormonstimulering dvs hjälp utifrån. Blev spontant gravid två ggr också (enast i julas) men dem slutade i tidiga missfall. Nu är jg 39 år och önskan att få en 4:a innan det är på tok försent har blivit starkare hos oss båda. Speciellt nu efter misfallet får några veckor sedan. Vet inte riktigt hur lång tid vi ska ge kroppen eller om vi ska öka chansen genom ivf....fler av er som är "lite äldre" här?
Mycket riktigt. Fick ett plus i morse. Skräckblandad förtjusning. Vet faktiskt inte ekat vad jag känner just...lite omtumlad.