• Flisan41

Fler som planerar en liten sladdis?

Bättre nu, har sovit sedan igår morse typ. Antar att mensen kommit av sig av magsjukan.. Eller så är den sen för att jag ätit Letrozol. Den kommer förmodligen snart..

• Flisan41

Japp där kom den... Denna gång hade jag verkligen hunnit börja hoppas... Men får hoppas att 2018 blir året!

• Flisan41

Låter skönt att fira jul i fjällen! Vi ska vara hemma med familjen på julafton och sen blir det soffläge i några dagar med rester och Netflix Har laddat upp med Rosenrot mm inför nästa Äl som jag hoppas infaller några dagar efter nyårsafton. God jul och gott nytt år!

• Flisan41

Tack och detsamma!! Vi håller tummar och tår för fler + i tråden! Gott nytt år.

• Flisan41

Håller på att deppa ner mig. Utslag igår på ältest. Troligtvis äl idag. Ingen sex igår och ingen idag av olika anledningar... Senast i söndags. och imorgon lär det vara försent.

• Flisan41

Det känns bara som i min ålder måste man typ pricka precis för att ha en chans... och även då är ju chansen minimal. Och att hans simmare skulle överleva flera dagar ja jag har hört att det kan vara så men som sagt då borde jag blivit gravid för länge sedan om det vore så enkelt. Och så behöva vänta i en månad på nästa chans när tiden bara rinner iväg... Det är så surt...

• Flisan41

Stegringen kanske blir högre i morgon? Och be mannen vänta med hostmedicinen till efter! Än är det inte kört!! Jag håller tummarna!

• Flisan41

Jag tror faktiskt inte att folsyra gör det lättare att bli gravid, däremot är det bra om man äter det redan från början för att förebygga ryggmärgsbråck på fostret. Finns däremot forskning på andra preparat som sägs kunna förbättra äggkvaliteten såsom q10, inositol, melatonin, dhea...

Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?