Fler som planerar en liten sladdis?
Här blev det ett plus på stickan i fredags! :) vi är så glada lyckliga och uppspelta!
Här blev det ett plus på stickan i fredags! :) vi är så glada lyckliga och uppspelta!
God morgon alla fina va tror ni om dehär testet. positivt eller negativt??
men gud. kan knappt tro de. de är ett tidigt test. har beräknad mens den 15e. så är ju super tidigt ännu.
Tack! Har köpt sådan kräm och tänkte börja testa. Sedan försöker jag få mig själv att inse att det kanske inte blir en sladdis. Vi är väl egentligen överens att vi inte ska göra massa behandlingar så blir det inget innan sommaren så blir det inte bebis. Just nu känns det så ledsamt och smärtsamt men försöker tänka att det är flera försök kvar...
Får man hänga på? Jag har två barn som är 11 och 9 år gamla och ska nu försöka få en sladdis, dock med annan partner, men blir ju ändå sladdis för mig och mina barn ;)
Är 38 år så känns som om det inte kommer ta sig. Försökt nu i 5 månader men sista 2 ordentligt "planerande"...
Ja eller vi har ju försökt i 5 månader. Haft sex runt Äl men inte sådär jättefrekvent. Senaste två månaderna som vi verkligen försökt engagera oss ordentligt. Jag har dock tidigare haft sjukt lätt att bli gravid. På första försöket varje gång och då har jag ändå fått missfall däremellan...
Men antar att jag får stå ut lite till ;)
Jag är rätt oregelbunden men tror jag hade ÄL igår och borde ha BIM runt 25/12...
Jag har 2 barn (14 och 10år) sen tidigare med en annan man.. jag och sambon har varit tillsammans i 6år. Skulle inte bli några barn då han inte ville.. dock ändrade han sig och snabbt gick det sen. Xlutade med p-piller och hade en mens. Sen plussade jag 5 dagar innan beräknad mens.. så här blir det en liten sladdis! Är överlycklig.. kunde inte ha hittat en bättre man att få barn med..
Stort grattis till alla plus! Själv tror jag att jag hade äl idag så bara temperaturen stiger nu så börjar den långa väntan...
men va knasigt de blev skulle V en bild med
Grattis till alla som fått positiva besked!
Min sladdis är snart 7 månader nu... tiden går för fort!!