• Liten 2018

Fler som planerar en liten sladdis?

mycat81 skrev 2018-03-01 20:05:10 följande:

Åååå så tråkigt att det blev så även för dig Men vi får ladda om inför nya möjligheter i mars!

Det har inte tagit fart än, bävar för att tampongen inte håller, blödde som fasiken i 2 dar sist. Skidåkning fredag, lördag jäkligt bra tajmat :D

Får se om jag lyckas roa er med nån bra upplevelse på det här.
  • Liten 2018
    Baraentilligen skrev 2018-03-02 06:02:14 följande:

Mensen 1-2 dagar sen (äl+13-14) men minus imorse :( Så besviken...

Äsch trist. Men så länge mensen inte kommit så finns det hopp. Tänk att vi var så många med samma BIM inom några dagar.

Det tog 6 månader att bli gravid med min första å ca 1,5 år med dottern. Jag spolade äggledarna med dottern å vips blev jag gravid. Tänkte höra med Kvinnoläkarna om liten koll på mig, då landstinget inte har tid, ork eller nåt när man ringer dem.
  • Liten 2018

Jag lyckades hålla mig från läckage. Mannen blev också lite nerkänsla att mensen kom. Men vi tar nya tag. Om ÄL kommer som planerat så såg jag att BF var 1/1 - 19.coolt datum.

Ska kolla med Kvinoläkarna om spolning av äggledare är nåt jag kan få göra. Det var ju det som funkade för mig sista :)

Nu hejja vi på varandra till nästa. Har haft tydliga ÄL båda ggr. Så den har jag koll på

• Liten 2018
    mycat81 skrev 2018-03-04 10:26:29 följande:

Inget läckage här heller, tack o lov. Men himmel vad ovant det var att har riktig mens. Jag har gått på p-piller och haft spiral så länge så jag helt glömt bort hur riklig en vanlig mens är! Det kändes ju som en störtflod i brallan bara jag rörde på mig.... Med piller/spiral blödde jag nästan inte alls, det räckte med ett trosskydd. Nåväl, om jag har riktigt flyt så var det sista mensen på ett tag

Eftersom jag inte har koll på hur lång cykel jag har och när ÄL kan förväntas så tänkte jag beställa hem lite ÄL-tester. Varifrån beställer du?

Billiga tester.se beställare jag. Beställt babyplans ÄL stickor 2 månader nu men ska lyx med Clearblue ÄL test nu. Den som ska ge 4 dagars hint på fertilitet.

Min första mens i januari efter 10 år utan mens var oxå galen upplevelse. Kändes som du skriver, värsta floden. Denna månad var bättre. Torsdag em och idag är det nästa slut på skiten :)
  • Liten 2018

Har märkt att jag kort cykel 26 dagar har det varit 2 månader i rad. 10 dar efter ÄL har mensen kommit. Gäller å vara med. Men ÄL stickorna har hjälpt ;)

• Liten 2018
    Baraentilligen skrev 2018-03-04 21:24:02 följande:

Vette f*n vad min kropp håller på med. Lite ljusrosa flytningar i flera dagar, ingen mens (bim+4 idag) och minus i förrgår. Kan det inte bara dra igång på riktigt nu?! Blir galen...

Hmmm, hoppas du får ett svar snart så du vet. Kroppen är bra finurlig.
  • Liten 2018
    Trullis82 skrev 2018-03-06 20:40:38 följande:

Hört att man ska ta E-vitamin, någon som gör det?

Man har testat på grisar o dom har blivit drektiga. Sen är det tydligen några personer som provat o oxå blivit gravida.

Så jag tänkte prova men ville höra om någon annan använt detta först

Har inte hört, men om det inte är farligt så vill man ju testa allt som kan snabba på ;)
  • Liten 2018
    Trullis82 skrev 2018-03-06 20:40:38 följande:

Hört att man ska ta E-vitamin, någon som gör det?

Man har testat på grisar o dom har blivit drektiga. Sen är det tydligen några personer som provat o oxå blivit gravida.

Så jag tänkte prova men ville höra om någon annan använt detta först

Har inte hört, men om det inte är farligt så vill man ju testa allt som kan snabba på ;)
  • Liten 2018
    Baraentilligen skrev 2018-03-06 20:16:51 följande:

Bim+5-6 och ingen mens, trots att jag haft mensvärk från och till sen igår. Känns som att den ska komma när som helst, har till och med haft in menskoppen men ingenting. Tror inte jag är gravid, för jag känner ingenting nu men kanske borde testa igen ändå...

Men va trist.... Har du lyssnat med Barnmorska?
  • Liten 2018
    Milian03 skrev 2018-03-06 20:03:26 följande:

Hej :)

Här försöker vi få till en sladdis. Blir försök 2 nu i mars :)

Lycka till. Försök nr 3 här nu. BIM i slutet av Mars
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?