Fler som planerar en liten sladdis?
Testade negativt idag igen på bim+6-7. Blir galen! Antar att det är stress som hindrar mensen från att börja på riktigt. Vill bara ha igång den nu.
Testade negativt idag igen på bim+6-7. Blir galen! Antar att det är stress som hindrar mensen från att börja på riktigt. Vill bara ha igång den nu.
Nästa cykel tänker jag inte hålls koll på något alls utan bara låta saker och ting ske (bara nästa cykel börjar någon gång). Har fortfarande lite ljusröda flytningar så är så gott som säker på att mensen nog kommer inom en snar framtid, men det får gärna ske idag redan.
Bim+9, idag, kom mensen äntligen! Aldrig varit gladare över att få mens! :)
Åh vad skönt för dig att den äntligen behagade komma och att du kan ladda om för en ny omgång och ny cykel.
Här är jag på dag CD10 och hoppas på ÄL i slutet av nästa vecka...
En konstig sak som händer i min kropp och med mina hormoner är så FRUKTANSVÄRT ARG. Jag känner verkligen inte igen mig själv. Jag exploderar för allting, bara småsaker
Spännande att vi ligger så lika varandra både vad det gäller ÄL och BIM Då får vi hoppas att det är vår tur att plussa nu!
Undrar varför man blir så hormonsvajig? Ena stunden fräser jag för att i nästa stund storgråta och ha ångest o dåligt samvete för att jag skrikit och betett mig som jag gjort. Speciellt mot barnen... Jag tillför ju inga hormoner till kroppen längre eftersom jag inte har något preventivmedel. Det borde ju vara tvärtom... Sambon börjar nog ångrar att vi tog ut spiralen haha, för om jag är så här hormonell NU hur ska jag då bli den dagen jag blir gravid?
Jag köpte ägglossning test för att verkligen se om ägglossning stämmer med appen. Det visade sig att jag ägglossning startade tidigare. Nämligen 10/3 i stället för 14/3 så det var ju tur tänkte ja att jag testade. Igår så fick jag det starkaste av alla tidigare test jag tagit och idag när jag testa blev det betydligt svagare så hoppas verkligen inte att ja missat chansen nu att bli gravida. Min sambo var ej hemma igår så det blev inget mys men ska mysa ikväll. Hoppas det finns chans kvar nu. Har BIM enligt appen den 28/3 men eventuellt tidigare då eftersom ja fick ägglossning tidigare.
Bilden med en test är från igår då det visade starkare streck och bilden med två visar gårdagens men torkat test samt nya från idag.
Ja det var tur:) spännande jag har inte provat cb någon gång hoppas det funkar bra och går bra nu. Håller tummarna för dig att det tar sig:) när har du BIM?
Ja tar det inte sig nu så ska ja testa med cb nästa gång. Jag har BIM den 28/3 enligt appen om ägglossning visat sig vara den 14/3 men eftersom jag började testa den 5/3 redan och fick starkt utslag på stickan den 10/3 så borde ju BIM vara tidigare med. Har molande värk i magen och tog test idag med men det blir svagare streck så är rätt säker på att ägglossning var nu den 10/3. Blir spännande att följas åt :)
Dottern på snart 10 år sa igår,
Mamma jag vill att du pappa skaffar tvillingar, 2 tjejer. Och om det inte går 1 lillebror.
Hon vill gärna ha ett syskon eller två till, söt gurkan.
Gulligt Det verkar vara ett efterlängtat syskon från många håll <3
Jag känner mig oxå ganska cool denna månaden vad det gäller ÄL och pressen att vi absolut måste mysa varannnan dag oavsett lust eller tid. Till viss del tror jag att mitt avslappnade sinne kan bero på att jag inte skulle bli jätteledsen om det inte blev ett decemberbarn utan ett januaribarn istället. Givetvis är vår längtan stor och det allra viktigaste är ATT vi blir gravida, inte i vilken månad det blir... Tror iallafall att jag har ÄL till helgen.