44 år, vill någon följas åt?
Hallå och speciellt hej till Smurf 11 och Undrande sökande. Nu är allt julande över för denna gång och ett nytt år har börjat. Jag har inte mått så bra under julen. Jag började ta Prednisolon som jag varit så förväntansfull över men tyvärr blev det inte så bra. Jag har ätit Prednisolon i mina yngre dagar då jag var mycket sjuk i Chrons sjukdom. Jag åt mycket Prednisolon och mådde fin fint dvs inflammationen la sig och jag kunde leva normalt. Sen jag opererades -94 har jag inte haft något krångel ang Chrons. Jag var inte så orolig för att jag skulle få några som helst biverkningar denna gång eftersom det funkat tidigare. MEN usch vad fel jag hade. Jag har slutat ta tabletterna nu och börjar må bättre. Jag har väldig respekt för min kroniska sjukdom och vågar inte riskera något, även om jag gör vad som helst för en graviditet Jag är inne i ägglossningsfasen och försöker få till det med maken varje tillfälle. Ja det får rulla på, ger inte upp hoppet om en naturlig graviditet riktigt än. Jag har fortfarande siktet inställt på IVF och att det ska ske till sommaren då vi är lediga men nu till påsk ska vi åka till Balkan och förutom att hälsa på vänner och släkt ska vi åka till några kliniker för samtal,(kanske kan göra IVF tidigare, vem vet? :))) det har min man lovat på nyårsafton. Han vacklar lite om det men är inte negativ men lite osäker. Jag hoppas verkligen att mina egna ägg ska funka.