Inlägg från: Anonym (Erik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Erik)

SD:s rasistiska valfilm!!!

Spelar ingen roll om filmen är  rasistisk eller inte. Deras företrädare visar sitt bruna ansikte gång på gång. 
    www.aftonbladet.se/

Men eftersom de minskar nu, så behöver de ju inte göra sig av med några företrädare, de sparkar ut sig själv i takt med att deras popularitet minskar Flört

• Anonym (Erik)
    Anonym (Ingrid) skrev 2017-12-10 17:11:16 följande:
    Nu är situationen som den är! Det ena partiet är bättre än det andra på en del saker och det andra partiet är bättre än det ena. Så är det bara! Man röstar på det som passar den Svenska befolkningen bäst helt enkelt. Nu är det slut på detta osäkra samhälle när SD vinner valet 2018.
    SD vinna valet?

Jag blir jätterädd när jag läser sådant. Att människor med så skev verklighetsuppfattning ska få rösta, det är ett demokratiproblem. 
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Trötter) skrev 2017-12-10 20:26:58 följande:
    De som inte röstar som du vill borde inte få rösta alls eller? :)
    Om du läser en gång till, så ser du att det inte är det jag skriver. 
  • Anonym (Erik)
    oanonym skrev 2017-12-10 18:29:47 följande:
    Ska vi alltså ha en undersöknng/förval som avgör vilka som får rösta? Är det din syn på vad demokrati är?
    Var skriver jag det? 
  • Anonym (Erik)
    oanonym skrev 2017-12-13 23:14:11 följande:
    Mellan raderna. Konstigt att vi verkar vara flera som missuppfattar dig.
    Läs det jag skriver istället för att hitta på egna tolkningar.

Om du anser att någon som lyfter fram en sak som ett problem är samma sak som att de inte ska få rösta, det får stå för dig.
  • Anonym (Erik)
    oanonym skrev 2017-12-14 07:20:19 följande:
    Att ha läsförståelse har inget med fantasier att göra.

Och är det så att jag och andra dragit fel slutsats, ja då är det bara att förklara sig.
    Vad ska förklaras? Att det finns saker som jag tycker är ett problem?
  • Anonym (Erik)
    Pretorian IV skrev 2017-12-14 08:31:15 följande:
    Med tanke på att folk får rösta på Mp och fi så ser jag inget problem med att folk röstar på SD.

Men bara att du tycker det är ett demokratiproblem att folk inte röstar som du vill säger ju en del om din syn på demokrati..
    Ännu en som har svårt att tolka skriven text. Läste du aldrig inlägget jag svarade på?

Om man tror att SD kommer att vinna valet (dvs få egen majoritet), då har man en skev verklighetsuppfattning, vilket jag anser vara ett problem. Folk får rösta på vad de vill, hade de skrivit att de trodde att MP skulle vinna valet, hade jag svarat exakt samma sak.

• Anonym (Erik)
    oanonym skrev 2017-12-14 12:44:21 följande:
    Du får gärna förklara varför vissa inte borde få rösta. Jag anser att det vore ett större demokratiproblem om vissa inte får rösta p.g.a. deras "verklighetsuppfattning".

Men du vill alltså att det ska vara så?
    Jag har aldrig sagt att vissa inte får rösta, så nej det finns inget att förklara.

• Anonym (Erik)
    oanonym skrev 2017-12-14 12:47:49 följande:
    Själv så tycker jag att det inte är ett demokratiproblem att det finns olika verklighetsuppfattningar hos folk. Men det är jag det ....

Om det minskar min trovärdighet så är det en smäll jag kan ta.
    Men du verkar tycka det är ett problem att jag tycker det. Så stort problem att du t om läser in saker jag aldrig skrivit.
Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!