Inlägg från: Anonym (Svensk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Svensk)

SD:s rasistiska valfilm!!!

Anonym (Jossan) skrev 2017-11-27 10:56:53 följande:
    Exakt vad menar du är lögn?
    Med tanke på att vi har:
    Världens bästa land att leva i men kan bli bättre
    Världens jämställda land men kan bli bättre
    Världens tryggaste land att leva i men kan bli bättre
    OSV

så frågan är vart ska JÅ emigrera för att få bättre än i Sverige?

men påstår man att det är dåligt tillräckligt många gånger så finns det säkert några som går på det hela utan att belysa allt som är bra.

• Anonym (Svensk)

Vi får införa förbud som Finland
    där har man förbjudit högerextrema partier o organisationer

• Anonym (Svensk)
    Anonym (Berit) skrev 2017-12-02 15:11:10 följande:

Jag har alltid varit för medmänsklighet, att tro det mest goda om människor. Men med allt som hänt det senaste året har min bild av människor förvrängts något fruktansvärt. Hur man kan tro att man skapar en bra välfärd och framtid för Sverige genom att släppa in en oändlig mängd människor som inte kan eller vill tillföra något till landet, när vi redan har så många som behöver hjälp av resurserna vi har, är för mig obegripligt. Hur tror man att alla dessa asylsökande ska bygga upp landet när så många av dem står för de brott vi kan läsa om idag? När kvinnorna hålls hemma av männen (och inte får jobba) då de inte anses ha några rättigheter i hemlandet? Mycket av det hemska man läser om inträffar på invandrartäta områden idag, det kan ingen förneka. Har vi verkligen råd med denna invandring längre?

Jag vet en sak - jag skulle ge vad som helst för gratis boende och mat...lever på så knappa resurser att det är löjligt. Man blir ju för tusan avundsjuk på vad dessa asylsökande får idag, men enbart för att de klagar på det. Lev som mig en månad ska ni få se. Man vill egentligen bara fråga dem - vad är bättre - krig eller delat boende i ett säkert land och budgeterad mat?

Även jag är en stor anhängare till medmänskligheten, och tror gott om alla, men när man släppte in rasistiska partier i regeringen så har mitt förtroende raserats och i samhället har de organiserade MC-klubbarna tillåtits att breda ut sig okontrollerat?
    enligt alla oberoende undersökningar så vet vi att rasism o afro fobi har brett ut sig och skapat otrygghet i vår välfärd, MC-klubbarnas huvudsakliga agenda är brottslighet och beskyddarverksamhet.
    Jag tror enda möjligheten är att vi tar efter Finland och Tyskland och förbjuder dessa avarter i vårt samhälle som använder vår demokrati som skydd för sin existens.
  • Anonym (Svensk)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-12-06 02:10:38 följande:

Snälla alla överdrivna antirasister som enbart klagar på SD. Ni förstör Sverige när ni beter er som en fårflock och följer efter varandra utan en tanke för egen reflektion. Ni tycker SD är rasistiska, lyft blicken lite högre än att haka upp er på partinamnet Sverigedemokraterna och LYSSNA på vad Jimmie säger. Se själva hur det har blivit nu, det är bara att slå på nyheterna. Tror ni att det är en slump att det förekommer mer skjutningar, våldtäkter och andra grova brott i Malmö jämfört med tex Östersund?! Tycker ni det är tryggt för våran befolkning att ta in folk från andra länder som inte accepterar demokrati, som ska leva här och tycka att det är rätt att våldta och kränka folk som inte bär slöja?! Nej detta är vansinne!!

Du behöver se igenom SDs letande efter rasistiska händelser eller sådant som kan bli bättre om vi hjälps åt istället för att bara klaga.
    Enligt alla värds undersökningar så är Sverige världens bästa land men kan bli bättre.
    Den senaste så är vi bäst på att läsa.
  • Anonym (Svensk)
    Anonym (Lou) skrev 2017-12-06 11:47:04 följande:
    Har ni levt under en sten de senaste två åren?

Det pågår ingen jävla "massinvandring" till Sverige. Vi har numera bland de strängaste asyllagarna i hela EU. Och det var TVÅ ÅR sedan de skärptes, det har ni alltså missat?

Man kan som många Socialdemokrater och Moderater mycket väl tycka att det var totalt ohållbart att i princip bara två EU-länder tog emot i princip alla som flydde från krigets Syrien till Europa och att något därför måste göras UTAN att för den sakens skull vilja ta i det rasistiska skitpartiet SD med tång.
    Dessa regler hade kunnat finnas ett år tidigare om inte Alliansen o SD röstat emot budgeten för ordning o reda i invandringen.
    Dessutom så har SD röstat för arbetskraftsinvandring av 68000 personer bara i år fast LO och de rödgröna röstade emot denna kraftiga arbetskraftsinvandring. 
  • Anonym (Svensk)

Nu har vi en svetsare som har lyckats att få Sverige att vara världens bästa land att leva i
    Ja, jag vet inte men kanske borde även jag vara aktuell som parti­ledare för ett parti. För kan Jimmie ?jag vet inte? Åkesson det, så kan väl även jag

men risken är att det blir stora skulder för skattebetalarna men vad gör det därefter kommer S och fixar till ekonomin som de alltid har gjort, sen börjar karusellen om. 

• Anonym (Svensk)

Att smutskasta och nedvärdera världens bästa land att leva i kan endast tolkas som landsförräderi när man ser valfilmen och är det så man går ut med anmodan till landsförräderi så bör det vara straffbart. 

• Anonym (Svensk)

När man läser i tråden så finns det många gnällspikar som bara klagar på nästan alla lösningar utan att komma med egna likt Jimmy för han "vet ej" på samtliga punkter som kan förbättras men han vill endast gnälla så nu är det dags att han blir vuxen om han vill bli trodd

• Anonym (Svensk)

Nu har SD röstat för försämring för arbetare/löntagare och sjuka/handikappade samt pensionärer, men när de framträder i media så säger de något helt annorlunda som går stick i stäv hur de röstar.
    Sjuka (kancerpatienter) handikappade röstade SD + M för att de ska utförsäkras?
    Att pensionärer ska få höjd pension röstade SD emot?
    Att arbetare/löntagare ska få stärkt LAS skydd röstade SD emot?
    Att arbetare/löntagare ska få bättre A-kasse skydd röstade SD emot?
    Att arbetare/löntagare ska få bättre sjuklön röstade SD emot?
    Att pensionärer ska få bättre fond skydd röstade SD emot?
    Att arbetarskyddet ska förstärkas röstade SD emot?
    SD visar i sitt handlande att de är inget vuxet parti utan står kvar i nazismen.

• Anonym (Svensk)
    oanonym skrev 2017-12-15 16:23:02 följande:
    Är M "bara" lite nazistiskt, alltså?
    Nu har vi två partier (MoSD) som inte är vuxna utan bara gnäller som småbarn i en sandlåda.
    att gnälla på världens bästa land att leva i men kan bli ännu bättre om vi hjälps åt i stället för att gnälla och bete sig som landsförrädare.
Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!