• Knäskål

SD:s rasistiska valfilm!!!

Klockren valfilm. Exakt vad i filmen är det som inte stämmer?

• Knäskål
    mjölkallergiker skrev 2017-12-18 03:00:39 följande:

Jag har fått jättemycket för mina skattepengar. Jag har jobbat sedan första dagen efter gymnasiet och ända sedan dess betalat min del av skatten. Och nu när jag har 2 barn kan jag inte tänka mig något annat än att de får växa upp i vårt fantastiska land med den välfärd vi har. Allt är inte guld och gröna skogar i Sverige och det ligger i människans natur att tro att gräset är grönare på andra sidan. Man tycker ju dock att det borde vara enklare för människor att kolla upp saker idag och ta reda på info innan de uttalar sig.

Svensk välfärd är i världsklass. Jag har ALLTID fått hjälp av den offentliga vården när jag behövt det och likaså hela vår familj. Dessutom har mina barn möjlighet att bli precis vad de känner passar dem med hårt slit. Trots att vi är vanliga knegare har de möjlighet att genomföra en kostnadsfri examen på valfri högskola i vårt avlånga land. Det är knappast något man bara viftar bort.

Det vore ju trevligt om denna välfärd finns kvar i framtiden också. Det kommer den inte att vara om denna katastrof tillåts fortsätta.
Svar på tråden SD:s rasistiska valfilm!!!