Inalina skrev 2018-05-14 16:53:35 följande:
Nu kör vi snart igång med vår andra IVF, korta protokollet! Jag tjatade på min IVF klinik att jag ville ha högre dos Gonal F än förra gången (fick då 150ie) och idag fick jag besked att jag ska köra på 300ie vilket låter väldigt högt istället, aldrig kan man vara nöjd! Har vart skönt att vila från allt vad IVF heter några månader (gjorde en återföring i feb som inte blev något och inget till frysen) men nu är jag redo att fokusera på detta fullt ut igen!
Gör IVF i Prag så det är mkt som ska fixas och trixas med då jag inte vet exakt när mensen kommer nästa gång, men i början av juni hoppas jag kunna göra en återföring och sen få glädjas av en baby om 9 månader! Kram och lycka till alla härinne, skönt att man inte är ensam i den här karusellen, jag hoppas vi alla får våra efterlängtade små liv inom en snar framtid
Åh vad kul att se dig komma igång igen! Och bra med högre dos, hoppas det blir lagom bra denna gången och varken för lite eller för mycket hehe. Skönt att höra att du kunnat koppla av emellan. :) hoppas verkligen det går vägen nu för er!! :D
Tyvärr inte så hoppfull just nu, känns som mens på ingång. Har BIM på onsdag! Men jag får försöka förlika mig med att det blir som det blir. Ingen blödning än iaf. Hoppas isåfall hinna en fet innan de stänger vid midsommar.. men det blir taaaajt att hinna.
Alla lycka till er nu!