Ellencassandra skrev 2018-03-20 07:35:01 följande:
Ja det kan jag ju men vill ha på papper.. förra året var jag sjuk ofta (många ggr hemma för att jag bröt ihop över att mensen kom) så min chef prata med mig om att jag måste ha förstadagsintyg men nu är det ett nytt år så börjar ju om men aa.. vet inte riktigt hur jag ska göra.
Idag mår jag lite bättre iaf.. men magen börja bubbla å så igår kväll som den gör innan mens. Jag undrar när den ska komma.. tar ju lutinus två ggr per dag å vet att den kan skjuta upp mensen. Imorgon är det iaf två veckor sen ägglossning.
Vad skönt att du känner dig lugn. Hoppas det håller i sig! Jag vet, man e riktigt orolig över att den inte ska överleva men är ju typ 95 procent att den överlever! Håller tummarna iallafall :) när ska du va på kliniken imorgon?
Jag förstår, jag har varit i samma sits jag med.
Känslan av att mensen är på g är så hemsk, fast man vet ju samtidigt inte hur det känns att vara gravid så det kan ju lika gärna vara det.
Ja jag ska försöka hålla mig lugn, man kan ju ändå inte göra något. Vi har iaf haft sex som vanligt vid ägglossning så skulle den lille inte klara sig så är chanserna inte helt borta :) Vi har tid imorgon kl 14.