IVF våren 2018
Tidigare under dagen fick jag besked om de 12 äggen som plockades ut igår: de har haft ihjäl alla äggen på grund av en miss i hanteringen på labbet. :(
Tidigare under dagen fick jag besked om de 12 äggen som plockades ut igår: de har haft ihjäl alla äggen på grund av en miss i hanteringen på labbet. :(
Hoppar in hör igen efter misslyckat IVF i april. Dags för mig att snart (nästa vecka) börja med ägglossningstest inför frysåterföring.
Äntligen är vi igång igen! :)
Var på första UL idag på dag 7, och har denna gången kört 'dubbeldos' från förra gången, Gonal F 300ie. Ultraljudet visade på 12 äggblåsor och jag är SÅ glad över detta!! var väldigt nervös att jag knappt skulle ha några ägg liksom förra gången!
har knappt haft några känningar alls av Gonal F och minns att förra gången var jag både hormonstinn, hade en huvudvärk from hell och var väldigt uppblåst (i magen;))
På måndag åker jag till kliniken i Prag och förhoppningsvis går allt som på räls denna gången..
Nu har vi också fått se det lilla miraklet på ultraljud. Allt såg bra ut och för första gången vågar vi glädjas åt det här.
Nu hoppas jag verkligen att ni andra härinne snart får uppleva samma sak. Sluta inte kämpa. Jag vet att det är så otroligt tufft, men ni är så starka och ni kommer klara det!
Och tack för allt stöd under vår resa. Även om vi har varit ganska öppna mot många i vår omgivning och haft mycket stöd så är det så skönt med personer som verkligen förstår känslorna i det här.
Tack :) allt såg bra ut p VUL idag, hade 13 blåsor varav 2 var över 20mm... kommer inte kunna göra ÄP förrän på tisdag så hoppas det funkar. kliniken är nerstängd idag pga någon 'public holiday' i Tjeckien, men ska få besked om nästa steg i morgon!
Trevlig helg och har du fått några gravidkrämpor ännu ;)?