IVF våren 2018

Hej, hur går det för alla? Själv är jag på ruvardag 10, fick reda på att vårt andra embryo inte klarade sig till frysen, så om detta inte går vägen blir det att starta om hela karusellen till hösten men jag försöker tänka att då har jag ju lite humm om vad vi står inför iallafall. Jag har känt motvärk enda sedan ÄP, sjukt ömmande bröst och jag är konstant trött. Vi har bestämt att testa på midsommarafton, rätt testdag är ju egentligen 24/6. Vågar inte testa än för rädslan av besvikelse samtidigt som jag inte har några förväntningar att det ska fungera, eller så har jag förväntningar och att det är därför jag inte vågar testa än...
Igår hade vi vår första insättning, en FET efter en totalfryscykel i april. En jättefin blastocyst son hade börjat kläckas.
Nu är det bara att vänta. Ruvardag 1 idag, och jag har planerat att testa på ruvardag 8.
Någon som har bra tankar om hur jag kan distrahera mig själv under veckan som kommer?
Hej! Vi verkar vara några som ruvar, jag är på RD 7 idag. Hur känner ni er? Kör ni med lutinus? Jag ruvar själv på en eskimå så jag kör ingen lutinus och känner ingenting alls. Detta är 3e ruvningen för mig och som tidigare gång med eskimå så är de dåligt med känningar alls. Jag har varken ont i bröst eller molvärk..
Hej igen!
Vi testade negativt i lördags efter försök 2, frun fick mens 2 dagar innan test exakt som förra gången *suck*
Tråkigt men sant. Sommaruppehåll. Sen en ny omgång långt protokoll pga endometrios.
Det var inte vår tur denna gång heller. Men man hoppas ju på att det ska ta sig på de landstingsfinansierade försöken för sen blir det riktigt svettigt:( både känslomässigt o i plånboken .
Lycka till ni andra! Kram från oss