Vi som är på försök 9 med första barnet
Heeeej girls! Jag hänkar också på :)
Drar allt väldigt snabbt ??> har testat ägglossningstester som stämmer bra med hur jag känner min kropp. Tar vitaminen kvinna från apoteket och har testat Nunkpeppar i 3 månader utan resultat, börjat istället med Rosenrot denna månaden. Provade även på bizolvon i 2 månader utan något plus. Så ja, har prövat det mesta än så länge ;)
Fick reda på för ett tag sedan att min killes pappa hade slöa spermier (mycket roligt kan komma ur en full svärmor ;) ) och antar att detta kan ha nedärvts till min sambo. Så vi kör på med tanken att blir det så blir det. Men man måste ju ändå försöks hjälpa till så gott det går ^^
Men... av en slump kom jag och tänka på att sambon opererades när han var 5-6 år för att bollarna inte hade trillat ner. Googlade runt och på de flesta sidor stod det att sannorlikheten att han var steril var hög. Så, vi ska ta kontakt med sjukvården nu i veckan så att vi kan boka spermaprov :) suger att komma på det såhär ?långt? in i försöken men bättre sent än aldrig!
PS. Mina inlägg blir alltid så jävla långa när jag väl skriver xD hoppas någon orkar läsa iaf :* haha