• Jooosen

Vi som är på försök 9 med första barnet

Hello,

Äl 8 december bim 21 december. Blir 9e försöket här. Detta börjar bli sjukt tradigt. Börjar mentalt ställa in mig på hjälp så småningom. Men lever på hoppet nu :)

Hoppa gärna in här om det finns flera!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet
  • Isathe

Å här är jag.... På försök 11, försökt sedan februari men hoppa en ägglossning så egentligen försök 10.

Totalt tappat hoppet om ett pluss och känner att humöret bara blir värre och värre och sexlusten är noll!!

• Jooosen
    bebis2018 skrev 2017-12-02 21:15:06 följande:

Jag är med! Beräknad äl nästa vecka! Så bara att ligga på...

När är äl troooo?
  • Jooosen
    Isathe skrev 2017-12-02 21:26:12 följande:

Å här är jag.... På försök 11, försökt sedan februari men hoppa en ägglossning så egentligen försök 10.

Totalt tappat hoppet om ett pluss och känner att humöret bara blir värre och värre och sexlusten är noll!!

Urs verkligen.. liggplanerandet is Killing men:(
  • Jooosen
    Jooosen skrev 2017-12-03 01:56:24 följande:

Urs verkligen.. liggplanerandet is Killing men:(

*me
  • inez898

Också här :) vi har försökt sen feb, försök 10 nu (långa cykler). Jag var så himla ledsen o nere förra försöket att jag kände för att pausa försöken, men nu känner jag mest att jag vill "bocka av" att vi försökt ett år snart, så vi kör ändå. ÄL igår/idag/imorrn, BIM om typ 2v.

• Jooosen
    inez898 skrev 2017-12-03 09:01:31 följande:

Också här :) vi har försökt sen feb, försök 10 nu (långa cykler). Jag var så himla ledsen o nere förra försöket att jag kände för att pausa försöken, men nu känner jag mest att jag vill "bocka av" att vi försökt ett år snart, så vi kör ändå. ÄL igår/idag/imorrn, BIM om typ 2v.

jag könner samma. Bara att bocka av 12 månader. Tkr det kan va skönt när äl är en helg ändå. Då behöver man inte hetsligga för att sen kasta sig i säng o sova haha... min e nog på fredag
  • bebis2018
    Jooosen skrev 2017-12-03 01:55:49 följande:
    När är äl troooo?
    Tydligen var äl idag... alldeles för tidigt o vi har inte hunnit ligga... så knäckt över att ha missat en chans!! :(
Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet