Inlägg från: Erikasöder |Visa alla inlägg
  • Erikasöder

Vi som är på försök 9 med första barnet

Hej!

Jag och min sambo började försöka precis som du, i april.

Jag har alltid drömt om ett jan/feb/mars barn och har alltid trott att dagen vi vela bli gravida så skulle det bli enkelt. Men månaderna går och mensen fortsätter att komma. Jag är 25 å min sambo 27. Det tär lite, hur fel vi hade. Barn är verkligen en gåva.

Jag har alltid regelbunden mens, varit noga alla månader med 2 appar och natural Cycles,

Vi har alla månader använt äl test, men aldrig! Inte ens en endaste gång fått 2 sträck på den, fast jag alltid kör 7-10 dagar, provet olika tider osv. Känns hopplöst.

Enligt mina appar har jag äl imon, så nu hoppas vi här hemma på att det går vägen denna gång :)

Kram!

• Erikasöder

Hej alla!

Jag gjorde ett inlägg här förut där jag berättade att jag och sambon Försökt bli gravida sedan april, vi är 25 å 27 år och varje månad kommer mensen.

Mensen skulle kommit i onsdags, tog ett test, ca 10-15 min efter kmr ett liiiiiiiitet sträck. Det stod att man inte skulle läsa testet efter 4 minuter. Så jag antog för spöksträck.

torsdag kväll testade jag mig igen med cb på Stickan stod det gravid 1-2 veckor. Den totala chocken! Vi är såååå himla glada här hemma! Det är ju väldigt tidigt än såklart, är i vecka 5, 4+4. Vi vet att allt kan hända men vi är så glada att veta att vi kan bli gravida! Hade ju nästan tappat hoppet. Hoppas verkligen att det kmr gå bra för oss.

Hoppas att det kmr gå bra för alla er där Ute med! <3

Kram!

Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet