Vi som är på försök 9 med första barnet
Såhär, Jag är bra på att inbilla mig, men är nog väldigt svagt spök om ens det!
Såhär, Jag är bra på att inbilla mig, men är nog väldigt svagt spök om ens det!
Och syns ännu mindre när laddar upp här! Nä - nu ger jag mig för ikväll :)
Haloj på er!
Fortfarande ingen mens och morgonens test åter negativt om man bortser från den svaga skugga bara jag kan se .. Undrar vad som riktigt händer, brukar ha super regelbunden cykel på 26-28 dagar och nu är jag inne på dag 29 och ingen mens i siktet. Kan kroppen bara stänga av sig?
Har i och för sig inte använt äl-test så kan ju hända äl varit senare. Känns dumt ändå fortsätta testa varje dag, men vad gör man inte då man lever på hoppet.
God jul på er! Mensen kom imorse. Fan vilken julklapp :/ Menmen, får försöka tänka på annat nu. Och ja hoppas 2018 ger bättre utdelning på babyfronten!
Trist julklapp :( hoppas på 2018 nu! Även om man inte får ett plus inom närmsta månaderna känns det på nåt sätt skönt att tiden snart är inne för att börja kolla upp att saker o ting stämmer i kroppen.. visst fick du letrozol utskrivet innan du blev gravid förra ggn? Kram!
Ja, sedan vet man ju att väldigt få har den perfekta julen eller det perfekta livet. Ångest kommer ju i så många former. Borde bara lyckas glädjas över det man trots allt har, men det är svårt!
På försök 9 plussade jag idag! Jippi!!!!!
Hej på er! Jag har börjat tycka att det är så osannolikt att skulle kunna bli gravid och/om jag blev det få behålla det, så märker att jag inte ens orkar tänka så mycket på när ÄL är. Konstaterade när tittade i appen att två nästa ÄL antagligen går frbi pga av resor på olika håll, men orkar inte ens bli bekymrad. Snarast lättad av att då behöver man inte bli besviken i alla fall ...
Är det månne normalt att känslorna svänger på det här sättet?