Inlägg från: 33villbligravid |Visa alla inlägg
  • 33villbligravid

Vi som är på försök 9 med första barnet

Ligger samma i tiden som du Joosan, fast kör utan test. Ändå känner jag stress nu att borde ligga mer. Sex senast i tisdags ... Få se om får till det i kväll :)

• 33villbligravid
    Jooosen skrev 2018-01-04 11:56:11 följande:
    Haha samma här, sex senast i tisdags! Jag tror på äl imorn.. ska hoppa på killen ikväll, och förhoppningsvis imorn! Lycka till :)
    Jag får satsa på ikväll - imorgon är vi på olika håll. Usch! I normala fall brukar vi inte ha problem med sex, men känner att själv går i lås när man "borde" få till det. kan inte alls slappna av och njuta på samma sätt då ..
  • 33villbligravid
    Jooosen skrev 2018-01-04 12:12:55 följande:
    Urs samma här.. drar typ ut på det istället. Och är rädd att min sambo ska bli skrämd av att han måste prestera..
    Jo - nästan så känner att bara skiter i det!
  • 33villbligravid

Dessutom - i övriga fall är killen nästan på mig varje dag. Men när ÄL närmar sig blir jag stressad och typ "låst" vilket omedvetet säkert stöter bort honom, så just de dagarna tycker jag han INTE tar initiativ. Efter ÄL släpper stressen och vårt sexliv återgår till det normala. Tokigt det här :)

• 33villbligravid
    Jooosen skrev 2018-01-04 18:17:21 följande:

Ja herregud vad huvudet spökar samtidigt.. vi lyckades ha sex nyss. Hintade om att vi ska ha imorn med men oxå gärna lördag. Tror det blir lördag nästa gång... men tror äl är imorn så imorn vore ju perfekt...

Herregud ja! Vi hade också sex nyss ???? Hoppas får till det på lördag också. Är på cd 12 idag och brukar ha äl mellan cd 13 och 14 så får hålla tummarna nu!!
  • 33villbligravid
    Lewaize skrev 2018-01-05 01:06:37 följande:

Tjenare tjejer! Ser ut som att sexet går bra för er! Woop wooop ;) Gott nytt förresten!

Fick mens idag... Var 2 dagar sen så började hoppas på att det hade tagit sig, men icke! Känns surt ock så men men. That?s life.

Inne på trial nr 11 nu och som alla hön inne trodde man fan inte att det skulle ta såhär långt tid utan minsta tillstymmelse till pluss :P men det vi ser fram emot är iaf att i början på februari är det dags för påbörjad utredning (Y) känns gött faktiskt att komma igång! Men har en ÄL på oss innan det blir ?mekaniskt? :D

Äsh! Trist :/ Men skönt med utredningen i alla fall. Jag vet att det här kan låta konstigt, men blir nästan lite avis på er som snart har utredning på g. Tänker att då kanske man hittar ngt fel som man kan rätta till.

Pga missfallet och tidigare graviditet för mig (som slutade i abort när var 20) och barn för min kille så verkar det som att "det nu bara tar lite tid för oss", men i princip så ska det funka. Frustrerande för då finns liksom inget att göra. Men ja, vet att borde vara glad att förutsättningarna är "så goda" för oss!
  • 33villbligravid
    Jooosen skrev 2018-01-05 15:43:21 följande:

Blir nog inget sex för oss heller idag. Kanske imorn.. men så kanske det är för sent :/

Äsch! Men vet du det ska räcka med varannan/ var tredje dag!! Vet inte känns så, men det måste duga. Hoppas på imorgon i varje fall.
  • 33villbligravid

Nåja! Sex idag igen. Så har prickat in cd 10, cd 12, cd 14. Tror Äl redan varit eller är senast imorgon. Har en känsla av att det verkligen inte kan ta sig ändå!

• 33villbligravid
    Jooosen skrev 2018-01-07 11:42:05 följande:
    Då har vi prickat exakt lika denna cykel! Hoppas nuuuu
    Ja! Cd 10, 12, 14 och 15 blev det nu sammanlagt. Huh! Har redan börjat få den där krypande dumma känslan av att det är så dumt att gå omkring och ens tänka sig ngt kan vara på gång när spermierna antagligen redan för länge sedan simmat förbi ägget utan befruktning ...

På lö CD 14 har jag dessutom fått för mig att killen inte kom tillräckligt djupt in i mig. Kan detta på riktigt påverka? Eller är det bara jag som blivit tokig? Dvs. vi hade sex stående och tycker han a inte kom så djupt in som i vissa andra ställningar och att allt dessutom rann ut snabbare än vanligt ... men kanske det inte funkar så?

Ursäkta TMI! :D 
Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet