Augustibarn 2018
Efter mycket googlande har jag nog bestämt mig för vagn. Men ska åka och titta och provköra när jag är i sthlm för kub testet. Emmaljunga nxt60f outdoor med babylift:)
Efter mycket googlande har jag nog bestämt mig för vagn. Men ska åka och titta och provköra när jag är i sthlm för kub testet. Emmaljunga nxt60f outdoor med babylift:)
Hej allihopa!
Hoppar in i denna tråden då jag igår plussade på 5 stickor CB med 3+ v x2.
Till saken hör att jag inte haft mens på över 1 år och ska på fredag till gynekolog för att få utskrivet provera/letrozol. Antar att jag inte ska behöva det ????
Är så chockad, kan inte fatta! Ska ringa barnmorska på måndag!
Någon som har tips på hur jag kan räkna för att få fram BF med tanke på utebliven blödning sedan innan ????
Hej allesammans,
Hoppar gärna ini denna tråd. Väntar mitt tredje barn med BF i Aug. Det blir en riktig sladdis då mina tjejer är födda 01 och 05.
Känns skönt att veckan nu Visar tvåsiffrigt och att lill ?haren? som vi Kallar bebis för då den verkligen såg ut som en hare på UL väljer att stanna hela vägen.
Hej allihopa och grattis! Jag hoppar in här på tråden, är 23 år och väntar mitt första barn. Befinner mig just nu i vecka 10 och är supernyfiken på att få höra om era graviditeter :D hur mår ni nu? Någon som har samma zombietrötthet som jag...?
Ja förresten, hur länge har ni alla försökt innan det lyckades den här gången?
För oss är det 2 år. Hade ett x i våras som slutade med att jag numera bara har en äggledare. Var hos fertilitetsläkaren samma dag som jag hade ägglossning nu på den sidan jag saknar äggledare. Hon ville inte hjälpa oss när hon såg att jag hade ägglossning utan sa att vi skulle hem och ligga. Så miraklet i magen är efterlängtad och kommer från höger äggstock där vänster äggledare fångat upp ägget. Sådant läkaren sagt 'forskning säger det kan gå, men hon hade inte sett det' <3
Här gick det fort, tog ut spiralen den 30/11 i samband med cellprovet, hade då precis haft min mens. Nästa mens dök aldrig upp, så vi blev lite chockade både jag och mannen. Och så kan jag inte hjälpa att få dåligt samvete när man läser om hur så många andra kämpar.
Går in i v13 idag och hörde både hjärtslag och en spark på dopplern igår kväll! :)
Vi var på ultraljud idag och fick reda på att det bor två små barn i mig! Haha. Så fantastiskt. Båda hjärtan slog och de sprattlade. Så bf 20aug blir nog lite tidigare.. Vi ska dit igen nästa vecka och få reda på om det är enäggstvillingar eller två. Hoppas på tvåäggstvillingar då det är lite mindre riskfyllt!!! Åh. Ni andra har alla.bara en bebis?
Hej! Är bara i v9. Har bf 1sept men mina bebisar brukar komma lite tidigare! ;) Har en fråga till er som gått lite längre än mig gällande den helt förlamande tröttheten jag haft sen v7. När brukar den gå över eller bli bättre iaf?