Augustibarn 2018
Nu åker vi till blivande morfar och hans fru på överraskningsfika med en extra överraskning <3
Jag går in i v12 på måndag så förhoppningsvis får jag det inbokat i v13. :)
Har ni bestämt om ni kommer göra kub eller om det blir ett privat ultraljud?
Jag är bara i vecka 8 men min mage är sig totalt olik och att få igen byxorna är en lögn.. dock kör jag hårsnodd och tänker göra en stund.. fått något knäppide att jag vägrar/vågar inte köpa något barnrelaterat innan första ultraljudet.
Vissa av min byxor spänner verkligen i midjan men det är ju bara mina stackars tarmar. Kan man Niska svullnaden? Jag dricker mycket vatten och äter bra med fiber...
Så vi får helt enkelt bara härda ut?
Ja, absolut! Jag har haft två kemiska samt ett mf i v10 och ett ma i v12 innan, där fostret slutade utvecklas i v8 båda gångerna, så känns bra att ha tagit sig förbi v8. :) Har gjort ett ul i v9+1 och har en doppler så lyssnade på hjärtat senast idag i v10+6. :) Vilken vecka är du i nu?
Vad skönt att ni (eller din sambo i alla fall, haha) har bestämt er. Hur ska ni tänka med siffrorna? :)
Ja, det brukar vara rätt vanligt att kunna höra nu om man vet ungefär var man ska leta. :) Har även sett videor på Youtube av folk som hittat hjärtslagen redan i v8! Det gjorde då inte jag i alla fall, haha.
Det låter ju bra! Så länge man klarar av att släppa siffrorna och inte börjar googla går det nog fint. Men ni får säkert bästa tänkbara siffrorna ändå och behöver därmed inte fundera mer. ;)
Men åh! Nu blir jag lite sugen på beställa en... hm! :)
Hej! Jag hoppar in här om det är okej. Grattis till er alla som väntar augusti-bebisar! Jag är gravid med mitt tredje barn, bf 23/8. Har en 4,5-åring och en snart 2-åring här hemma. Har haft ett missfall (v 8) och är därför försiktigt hoppfull denna gång. Ska göra UL den 24/1 och om allt ser bra ut så kan äntligen glädjas ordentligt. Hoppas på att få följa er alla på er resa!
Jag har tänkt en hel del, eftersom jag inte vet om jag faktiskt är gravid så känner jag att jag pausar lite här i gruppen.
Jag kommer läsa vad ni skriver och glädjas med er alla. Men det känns lite som att luras från min sida att vara med här. Skulle allt vara okej så dyker jag kanske upp igen om det är okej?
Kramar till er alla!