Augustibarn 2018
Fy sjutton! Började v 9 med att kräkas 4 ggr. Kul! Nu ska jag tillbaka till högskolan efter jullovet och har packat väskan med kräkspåsar :(
Fy sjutton! Började v 9 med att kräkas 4 ggr. Kul! Nu ska jag tillbaka till högskolan efter jullovet och har packat väskan med kräkspåsar :(
Var nyss på vul. Läkaren kunde inte direkt se något, han kunde se gulesäcken och ett litet foster men av storleken att döma skulle jag vara i v 6. Så ny tid den 23:e men jag tror inte mycket på det tyvärr, det känns mer troligt att fostret är dött.
Tack snälla. Inte mycket att göra, får vänta dem två veckorna och se. Tyvärr
Jag vet ju att det inte hjälper men när det känns lite hopplöst griper jag efter strån...
Vad tror ni? Är allt okej och jag är bara väldigt tidig? Gör det nån skillnad att ta ett nytt test? Om så bara för mitt psykes skull. Jag tror inte jag insett förrän nu hur otroligt gärna jag vill ha det här barnet!
Någon måste hjälpa mig att räkna ut!?? Fattar ingenting. Väntar mitt första barn. Den sista mensen kom 4/11, alltså 9 v+3 dagar sen. Men ändå vill appar få mig till v 10+3 eller v10+0. Hur kan det bli så? Var på tidigt ul nu men fattade inte vad bm sa och hon var inte heller speciellt pedagogisk eller trevlig ???? helt förvirrad nu!! Men ändå väldigt glad efter ha sett den lille saken i magen ?? Vill bara veta när v 12 är så jag kan sluta vara så himla orolig!
Vanligt test den dagen men köpte veckotest någon dag senare. Jag antar att det faktiskt kan stämma... jag har alltid plussat väldigt fort så jag får nog lätt höga hormonhalter... så det finns ju kanske hopp trots allt. Nu när värsta chocken lagt sig.
Tack snälla!
Risken är ju att om där finns någon så är det ett september barn... men vad gör det!
Jag är jätte nojjig nu, hade lite ljusrosa blod/flytningar på pappret när jag gick på toa förut idag (vi myste i söndags). :(
Kan det vara på grund av att det är känsligt där nere nu? :0 MVC ska kontakta mig vid 14:00