Augustibarn 2018
På tal om trötthet. Jag gick och la mig 9 i går kväll och vaknade inte förrän 8 i morse, ja förutom två kissepauser. Idag ska jag städa ut julen tänkte jag och ikväll får vi middagsgäster. Hur ser dagen ut för er andra?
På tal om trötthet. Jag gick och la mig 9 i går kväll och vaknade inte förrän 8 i morse, ja förutom två kissepauser. Idag ska jag städa ut julen tänkte jag och ikväll får vi middagsgäster. Hur ser dagen ut för er andra?
Vi ska göra kub, just för att det finns möjlighet till det och att vi ändå velat göra ett tidigt ul så får bli en kombination. I veckan ska jag lämna första blodproven sen får vi antagligen en tid i slutet på månaden. Längtar! Jag är 28 och inte i någon riskzon men ser det som en tidig möjlighet att upptäcka fel.
Hej!
Kul att få följa fler som beräknar att föda i Augusti.
Jag är i vecka 9 och födseln är beräknad till 18 augusti. Är otroligt trött och frusen. Detta är mitt första barn, min man har 2 barn sen tidigare.
Isavanna Skåne 36 år bf? fjärde barnet
marran87 Stockholm 31år, BF 25/8, andra barnet
Emeloi Örebro, 31 år, andra barnet bf 1/8
Emlan88 Karlskrona, 29 år, fjärde barnet bf 30/8
Solen2 Stockholm, 36år, första barnet BF 20/8
Lussebulle25 Småland, 25 år, andra barnet BF 31/8
Varmlanning Karlstadsområdet, 27 år, andra barnet BF 16/8
Emizz Helsingborgsområdet, 32 år, tredje barnet BF 26/8
Aamon Östergötland, 26 år, första barnet BF 23/8
Nela Lund, 28 år, andra barnet ned bf 18/8
Vi ska göra kub-ultraljud 24 januari. Längtar som en tok men är såklart orolig över om där ens är nåt inne Pendlar lite mellan oroskänslor och ?det är kört? till lyckorus och bebistankar. Har kämpat på hela veckan på jobb men idag strejkade kroppen och jag fick faktiskt gå hem. Har en ömmande, svullen och illamående kropp och lite ledsentankar, så det var skönt att få komma hem och sova ett par timmar och bli servad med hämtlunch av mannen innan vi hämtade hem storebror och tog en tidig helg. Trevlig helg på er nu hörrni, och var rädda om er!
Är nu i vecka 10. Fler än ja som känner sig mer hungriga?? Ja e väldigt trött ännu.. längtar tills tröttheten bleknar och ja ska orka ta mig för o träna igen. Känna mig så där pigg igen.. saknar det. För detta e inte riktigt mitt riktiga jag.. nått som.tar min energi misstänker jag.. och molnvärk från o till forfarande.. hur mår ni denna lördag?
Tips tips tips! HM levererar, 99 pix, superstretch och hööög midja. Perfekt nu innan man vågar köpa dyra mammakläder och nog supersköna efter fl... Tog en stl större än vanligt och kommer kunna ha de läääänge. Ska bo i dessa nu! (Och möjligen kräva provision av hm haha)
Ja, absolut! Jag har haft två kemiska samt ett mf i v10 och ett ma i v12 innan, där fostret slutade utvecklas i v8 båda gångerna, så känns bra att ha tagit sig förbi v8. :) Har gjort ett ul i v9+1 och har en doppler så lyssnade på hjärtat senast idag i v10+6. :) Vilken vecka är du i nu?
Vad skönt att ni (eller din sambo i alla fall, haha) har bestämt er. Hur ska ni tänka med siffrorna? :)
Ja! Jag hittade hjärtat utan problem i morse. Såg till att vara lite förstoppad + kissnödig så att livmodern stack upp ordentligt. ;)
Hej! Jag hoppar in här om det är okej. Grattis till er alla som väntar augusti-bebisar! Jag är gravid med mitt tredje barn, bf 23/8. Har en 4,5-åring och en snart 2-åring här hemma. Har haft ett missfall (v 8) och är därför försiktigt hoppfull denna gång. Ska göra UL den 24/1 och om allt ser bra ut så kan äntligen glädjas ordentligt. Hoppas på att få följa er alla på er resa!