• annamfamilj

BIM JANUARI 2018

Bim 9 januari. Bör ha äl nu och vi har myst men den klassiska äl"ömheten" har jag inte känt av. Bara haft sekretet. Vid de andra graviditeterna hade jag ont vid äl. Någon som haft som hag men ändå lyckats??? Blur så orolig över om kanske äl hoppade denna gång?

• annamfamilj
    Hello91 skrev 2018-01-03 16:02:31 följande:

Hej! Skrev igår att jag fått rosa flytningar en vecka före mens ä, alltså en vecka efter ägglossning. Det håller i sig även idag, vattnings/ rosa flytningar. Vet inte om mensen kom tidigt denna månad men prickade in ägglossningen den 25 december. Så känns konstigt att få mens en vecka efter de?

Hej. Är mest här inne och läser, då jag tror jag har minimal chans att vara gravid. Dock har jag tre barn och i två graviditeter fick jag spottings några dagar innan bim. Jag tror du kan vara i ett tidigt stadie av att ha blivit gravid. Hoppas det!!!!
  • annamfamilj
    Mayaaaa skrev 2018-01-03 15:31:52 följande:

Hej

Har bim den 6 januari och gjorde grav test idag.

Mitt test visade jätte svagt streck innan 5 minuterna va över och efter 13 minuter visade det såhär ?

Är det spök eller grav ??

Otydlig bild

men hoppas ni ser

Hej. Ser absolut ett streck. Hoppas det stämmer nu!
  • annamfamilj
    Memlan skrev 2018-01-03 19:07:33 följande:

Kunde inte hålla mig så tog ett till nu ikväll, endast gjort bilden liiite mörkare då det inte syns när man laddar upp bilder här haha.

Vad tror ni? Ser starkare ut än det jag tog i morse. Behöver inte anstränga mig eller fiffla runt för att se ett streck och bilden är tagen inom 5 minuter från att testet gjordes

Tycker verkligen jag ser ett svagt streck!!!
  • annamfamilj
    Hello91 skrev 2018-01-03 20:39:20 följande:

Ser ni ett streck eller ser jag i syne? Haha

Ser två jättedifusa ränder som isf mer ser åt det svarta hållet ut...lurigt....
  • annamfamilj
    Memlan skrev 2018-01-04 08:11:42 följande:

Då jag fått svaga men ändå tydliga plus som inte viljat öka så mycket i styrka så köpte jag ett blodprov från werlabs idag för att mäta om det finns hcg i blodet, bokade nyss och de hade tid redan kl 10.00 så nu får jag verkligen svar på om det varit spökstreck eller inte =)

Super nervös.....

Grattis till alla som plussat! =)

Vad är det? Hur går det till?? Spännande!
  • annamfamilj
    Storafamiljen89 skrev 2018-01-04 10:20:24 följande:

Vad kul att se att så många har BIM runt den 12e!

Och grattis till er som plussat redan denna månaden.

Ni som inte plussat än, känner ni av några symtom?

Själv är jag öm i brösten och har haft molvärk i livmodern i typ en vecka, vet dock inte om det är graviditetssymtom eller bara min vanliga skendräktighet som jag haft varje månad sedan vi började försöka skaffa bebis ????.

Inga symtom alls. Brukar bli jättetät i näsan när jag är gravid (det kanske börjar senare?) men är hur fri som helst i luftvägarna.

Bim 9 jan
  • annamfamilj
    Lyckorus skrev 2018-01-04 10:33:15 följande:

Idag kom tant röd på BIM +1. Hade jätte ömma bröstvårtor tills inatt då det avtog och sedan negativt på stickan imorse. Detta var vårt tredje försök. Jag kommer nu börja äta Rosenrot och Munkpeppar. Det gör kanske ingen skillnad alls, men jag tänker inte missa chansen om det skulle göra det. Det gör mig ingenting att det inte blev något denna gång för då kan jag utan problem flyga till min väns bröllop i Grekland nästa sommar. Nu nya tag för oktoberbebis!

Fick tipset Bisolvon vid äl för att tunna ut äl-sektetet. Vet inte om det är ett gångbart tips men vi testade när vi inte blev på smällen första försöket. Det funkade då jag tog bisolvon vid andra försöket. Blev twins den gången.
  • annamfamilj
    Lyckorus skrev 2018-01-04 10:42:06 följande:

Oj, alltså hostmedicinen Bisolvon? Hur ofta drack du den? Enligt anvisning på förpackningen eller? Jag kanske borde testa Vad gör man inte!

Ja, den sägs kunna hjälpa, men varför det skulle behöva tunnas ut är förvirrande...skulle i.te kroppen veta bättre? Men testade och det förhondrade iaf inte. Tog den en vecka ungefär...med äl nånstans i mitten...
Svar på tråden BIM JANUARI 2018