• tossaliten

BIM JANUARI 2018

Flyttar över från decembertråden!

ÄL runt 3/1 och BIM runt 17/1. Har dock oregelbunden cykel så ska vara lite ?vidare? i myset denna månad. Sjunde försöket för oss men kanske tredje ?riktiga? då vi verkligen planerat.

Har två barn sedan tidigare men detta är vårt första ihop så vet ju inte om vi kan få barn ihop. Jar gått lätt tidigare men är nu 38 år så kanske är för gammal?! Återstår att se...

• tossaliten

Första dagen i går av raden ?nu kan det kanske bli en bebis om vi gökar? ???????????? hahaha

• tossaliten

Enligt appen så ska jag ha ÄL den 3/1. Brukar känna av det samma dag och än så länge har jag inte känt nåt så det kanske kommer stämma. Fick till det i fredags och i går... så blir det väl förhoppningsvis minst 2 ggr till under denna tid mellan 1-4/1...

Har bara ett problem. Min sambo har svårt att få till det... sjukt frustrerande, inte bara i bebisverkstad tankar utan rent allmänt... blir liksom bara nåt halvdant. Tror det är därför det tagit sån tid... de kommer liksom inte dit de ska de små liven! Nån som har eller haft samma problem? Nåt råd??

Handlar inte om stress för bebisverkstan... för detta var även innan..

• tossaliten

ÄL i morgon enligt appen. Körde på i fredags och natten mellan söndag och måndag som sagt. Ska försöka få till det i dag, i morgon och torsdag också också...

Jag vet inte om det räcker...känns som om det aldrig räcker...kommer inte bli nåt så länge han inte får till det ordentligt. Tänker att det måste IN ordentligt om ni förstår vad jag menar haha... kanske fastnar på halva vägen... kan det göra det? Eller kommer det in så tar de sig hela vägen in?! Någon som vet??

• tossaliten
    Strawberrybrud skrev 2018-01-02 14:33:57 följande:

Ven mer har BIM runt 14-16/1? :)

17/1 har jag BIM men jag har oregelbundet så är inte 100, kan vara 16 eller 18 också ;) 
  • tossaliten

Brukar alltid testa för tidigt och man blir ju lika besviken varje gång! Denna gång ska jag försöka vänta in lite "riktiga" symtom ifall det nu blir några och sedan i alla fall BIM+2 eftersom jag har oregelbunden cykel. Inte lätt men ska försöka. Jag har rätt mkt att göra så ska försöka att låta bli. Slöseri med både humör och tester annars. 

Varit gravid förut och hade rätt kraftiga symtom så jag är rätt säker på att jag verkligen kommer känna den dagen jag (förhoppningsvis) är gravid igen!

• tossaliten
    Elina22 skrev 2018-01-03 08:44:39 följande:
    kan det inte vara så att hormonerna ligger mellan där 2-3 v och då blir det lite olika beroende på när på dygnet du tar och hur mkt hormoner det finns just då i urinet, alltså koncentrationen av HCG just då??
  • tossaliten
    Smile1234 skrev 2018-01-03 10:56:50 följande:

Jag är helt ny på FL.. så ber om ursäkt för min dumma fråga.. haha.. men hur svarar jag på ett specifikt inlägg?

Tryck på "citera" uppe i högra hörnet på det inlägget... så ploppar det upp i en grå ruta och du kan skriva svar under.
  • tossaliten

Hade ÄL i går enligt appen. Började känna av min högra sida (vilket stämde för hade ont på vänster förra månaden) i går men inte så mkt som jag brukar ha. Vi fick inte till något sexande. Vi hade fredag kväll och natten mellan måndag och tisdag men sedan inget mer av olika orsaker...

Men i dag har jag sådär jätteont på höger sida som jag brukar ha...kanske har ÄL i dag då trots allt?? Är det när man har mest ont som ägget släpper eller?? för då får vi väl köra på en gång ikväll och hoppas på det bästa, eller vad tror ni??

Svar på tråden BIM JANUARI 2018