• tossaliten

BIM JANUARI 2018

ampjot skrev 2018-01-04 12:34:43 följande:
    Det ser så ut! Har också tagit idag och de visade lika starka linjer. Så grattis vi får köra på haha! ;)
    haha ja för har inte kört sedan nyårsnatten så är nog för långt ifrån så måste köra på idag om man ska ha nån chans denna månad!!
  • tossaliten

Fick inte till nåt i går så antar att det är kört (igen) för denna månad!! Börjar känna att jag skiter i det nu, faktiskt!!! :(

• tossaliten

Fattar inte. Enligt appen ÄL 3/1. Kände lite grann då men mer igår. Brukar ha ont 1 max 2 dagar men har jätteont idag. Varje steg jag tar hugger i sidan...undrar när jag hade äl?! Igår ellr t o m idag kanske?!

• tossaliten
    Lucifer91 skrev 2018-01-05 21:59:31 följande:

Har du provat ägglossningstest? :)

Ja men tycker inte riktigt det ger nåt bra svar det heller..
  • tossaliten

Det är så konstigt. Hade äl 3-4/1 tror jag. Brukar ha ont 1-2 dagar på den sidan äl är..nu är det ju 3 dagar senare och jag har ont i ?tjejlaget? när jag hostar och tyngdkänsla. Ont varje steg jag tar. Vad sjutton är det?!!? Nån som känner igen sig??

• tossaliten
    LunaLo skrev 2018-01-07 00:42:33 följande:
    Hm, låter ju konstigt. Hoppas det är väldigt tidiga graviditetssymtom, jag brukar dock ha väldigt liknande vid ägglossning. Brukar kännas som om det hänger en liten vattenballong som sträcks ut och nästan spricker vid varje steg jag tar.

tror inte jag är gravid. skulle bli extremt förvånad då eftersom vi knappt fått till det... inte i tillräcklig anslutning till äl.. :(

• tossaliten

Har aldrig använt temp men är den hög från äl och framåt om man är gravid? Hur mkt går den upp?

• tossaliten

Denna månad har jag ingen stress för jag vet att jag inte kommer vara gravid utan mensen kommer komma och det känns så skönt för jag stressar så mkt och man fundear över när man ska testa och inte. Samtidigt är det tråkigt att det tar sån jäkla tid!! Hoppas plussa och få ett barn innan 2018 är slut men börjar bli lite stressigt för det haha

• tossaliten
    Har BIM om 3 dagar men är helt övertygad om att det inte tagit sig av flera orsaker, men får väl vänta ut tiden ändå...:( jobbigt väntande...
  • tossaliten

BIM i morgon men rätt övertygad om att jag inte är gravid. Tror tyvärr inte vi prickade rätt denna månad...men ingen känsla för mens än iaf. Det enda som ev är annorlunda är otroligt ?bubblig? i magen, inte gasig alltså utan mer som magen låter när man är tokhungrig. Sedan som stickningar eller ?bränner? i brösten, främst som bröstvårtorna...men aldrig hört som gravidsymtom haha

Nä inväntar mens i morgon eller torsdag!!

• tossaliten

Hur länge kan eg spermier leva?? visst är det vanligaste 1-2 dagar...inte är det väl möjligt att de lever i 5 -7dagar????

• tossaliten
    Nolix skrev 2018-01-17 19:15:06 följande:
    Inte helt omöjligt att dom lever upp till 5 dygn!
    ok trodde jag inte!!
  • tossaliten

Nu är jag på BIM+1 men testade negativt med digital.

Jag har cykler på mellan 25-31 dagar och är på dag 27 nu... så oavsett om jag skulle ha 31 dagar denna månad så borde det väl visat positivt?

Ingen tillstymmelse till mens än i alla fall. Ingen mensvärk vilket jag brukar ha samma dag som jag får mensen. Jag har lite "dragningar" i nedre delen av magen och kanske lite "stickningar" i brösten. Lite illamående men det kan jag vara ibland ändå... Är som sagt totalt säker på att vi missade denna månad men konstigt ändå. Haft 25-26 dagar senaste 3-4 månaderna...

Svar på tråden BIM JANUARI 2018