BIM JANUARI 2018
Välkommen hit :)
Har också bim 12/1 enligt app, hade äl 28/12 :) Känns som en evighet, haha.
Välkommen hit :)
Har också bim 12/1 enligt app, hade äl 28/12 :) Känns som en evighet, haha.
Tog precis ett test!! Är bim-2!! Hur tillförlitligt är detta??
Woop! Bra klubb. Tänkte försöka sitta på händerna (vilket inte kommer gå) och inte testa sådär skrattretande tidigt. Vet ändå med mig att jag kommer sitta där på BIM-XXX och hålla upp test mot badrumslampan... såatte.
Kul med en 12/1-klubb!
Jag har ett gäng tester hemma och tänkte testa två dagar innan BIM. Har inte testat innan BIM någon gång förut men ångrar nu att jag inte gjorde det i november. Misstänker nämligen att jag hade ett tidigt missfall som jag trodde var mens. Hade jättemånga symptom då, inte lika mkt nu men lite molvärk.
Känner ni nåt?
Kände exakt samma som du. Molande mensvärk ett par dagar samt hugg på ena sidan. Tog som sagt ett grav test imorse som visade positivt :) håller tummarna för dig!
Flygningarna var också vattninga men det var inte så jätte mycket ändå.
Hur ska man få dagarna att gå fortare :D haha
Hur många är vi som har bim 12/1?
När har ni tänkte testa?
Jag har 13/1 ska försöka att inte testa förns 13-14 men vet ju hur otålig jag är.
Jag har varit så duktig att inte öppnat mensappen sedan 28/12 för att dämpa stressen och hetsen kring BIM, men idag öppnade jag och insåg att min BIM är 9/1, så inte långt kvar!
För min del blir det inte att testa tidigare då jag aom sagt förra månaden gjorde ett CB early som visade ändå ganska tydligt plus men sedan kom mensen... vill inte bli så besviken igen :( sambon jar gömt alla tester!
När ska du testa dig??!! Så spännande att följa varandra
Ja den här väntan är inte rolig : ( lovade mig själv att lägga ner allt egentligen sluta kolla här inne inga tester inte prata om det men det går sådär.. har inte kört äl tester denna månad iaf. Vi har kört varannan dag under två veckor typ.
Ja jag undrar detsamma, haha. Går ju Såå långsamt!
Har också bim 12/1, hade väl egentligen tänkt vänta till 13-14/1 eller nått sånt.
Vi åker utomlands 16/1 och hade ju gärna velat veta innan dess.
Men med tanke på förra månaden och det tidiga missfallet så vill jag inte testa för tidigt.
Hur tänker du?