BIM JANUARI 2018
Kunde inte låta bli att testa igen... OMG!
Kunde inte låta bli att testa igen... OMG!
1 streck som i ett positivt eller ett som i endast 1 (negativt) x)
Någon som använt sig av predictor early?
Har så svårt att hålla mig, haha
Gjorde nu ett cb testa tidigt med morgonurin bim-3 helt blankt.
Har mensvärk så nu är de väl bara att invänta mensen :/
Godmorgon!!
Vaknade som ett barn på julafton redo att ta testet. Väntade fem minuter, tog med sambon till badrummet, voilà!!
<3
Ska vi göra en BIM lista och lista där vi sammanställer allas datum, så vi kan få en överblick?
Ska vi göra en BIM lista och lista där vi sammanställer allas datum, så vi kan få en överblick?
S
Ska dom här testen bli såhär ?
Bim-2
Kvällsurin
Det ser nästan ut som ett vitt streck? Har du många stickor hade jag tagit en ny imorgon bitti med morgonurin för att se.
Bim för mig idag , ingen mens och blankt test. Nu är de bara att vänta in mensen och ta nya tag.
Segt att sambon är utomlands nästs ägglossning
Bim idag, ingen mens, inget plus, inga symptom alls förutom ömma bröst. I vanliga fall har jag extrem mensvärk men känner ingenting av att den skulle vara på gång heller. Vet inte vad jag ska tro. Vågar inte riktigt hoppas heller. Är det vanligt att testa negativt på Bim och plussa senare?
Bim+1 och fortfarande ingen mens i sikte..
Jag har ett digitalt test kvar, tänkte ta det på måndag, vad tror ni?
Bim +2 och fortfarande ingen mens i sikte..
Inatt vaknade jag av att jag mådde så illa och inte kunde somna om..
Nytt test imorgon och är det också negativt vill jag bara att mensen ska komma! Usch detta var jobbigare än jag trodde.. :(
Nu kom äntligen mensen nästa planerade ägglossning är runt den 30/1 , dock är gubben utomlands då och kommer hem 3/2 :/