• Woohooo

BIM JANUARI 2018

Airmos skrev 2018-01-10 13:10:29 följande:

Ska vi göra en {#emotions_dlg.flower}BIM lista{#emotions_dlg.flower} och Plus lista där vi sammanställer allas datum, så vi kan få en överblick?Skrattande

Ja, det tycker jag! Jag har BIM 13/1.
  • Woohooo

FRÅGA TILL ALLA SOM TESTAR:

Är det verkligen så viktigt med morgonurin? När jag kört med äl-tester stod det där FÖRTYDLIGAT att det var bäst att testa efter kl 10 på morgonen.

Jag har BIM fredag kväll/lördag förmiddag, och jag hade tänkt testa på fredag. Min pojkvän är dock hemma först kl 22 på kvällen, och vi vill göra det tillsammans.

Spelar det egentligen roll vilken tid det är, eller handlar det om att det måste gå ett visst antal timmar? Isåfall är det inga problem. Jag går oftast på toa två gånger om dagen bara, morgon och kväll.

Hur skulle ni göra? :)

• Woohooo

Finns det folk som plussat (denna månad eller tidigare) som inte haft några symptom alls? Jag känner... ingenting. Inte heller mensvärk. Brukar få det typ 2 dagar innan mens, så det bör isåfall komma imorgon (BIM 12/13:e). 

Jag vill veeeerkligen att det ska bli denna gången, just pga att bebisen isåfall skulle komma runt min födelsedag i slutet av september, när jag dessutom fyller jämnt. Det känns som att typ... cirkeln sluts, eller något, haha! 

Men ah, har ni plussat trots noll symptom? :)

• Woohooo
    Elsaida skrev 2018-01-10 23:04:08 följande:

Hej tjejer!

Även jag har fått + i måndags så la till mig där :)

Hoppas allt går bra för er andra <3

Stort grattis till dig! Vilket tidigt plus du fick! Fantastiskt!
    Jag testade i söndags på bim-5 eller -6, men det var helt blankt. 
  • Woohooo
    Elsaida skrev 2018-01-10 23:16:31 följande:
    Och givetvis TACK!! <3

När har du bim?
    Ja, det låter verkligen som att du har mycket hormoner snabbt! Och så fantastiskt att du blev gravid på första försöket mao, eftersom du inte haft mens! Det blir ytterligare ett septemberbarn för er/dig, så underbart (är inte alls ett själv, hehe)!

Jag har bim fredag/lördag. Ska testa imorgon bitti tänkte jag, och om det är blankt tar jag ett nytt på lördag. För vissa kan det ju gå en bit över bim innan det blir plus också. Hoppas dock jag slipper våndas, det är så hemskt att bara gå och vänta..! 
  • Woohooo
    josgos skrev 2018-01-11 09:49:55 följande:
    Vad roligt! Fyller du 30? Jag med, i oktober! Så precis innan blir det barn i så fall :)

Men helt symptomfritt kan jag inte svara på, själv har jag ju en del symptom. Hoppas du får ett plus!
    Jag blir 20! :) Åh, vad kul!
    Jag gjorde ett test precis... helt blankt... :/ Men jag ger inte upp än. Gör ett till på lördag.
  • Woohooo
    Imra skrev 2018-01-11 06:59:31 följande:

Kan lägga upp denna också.

Jag ser det tydligt! Grattis! <3
  • Woohooo
    Elsaida skrev 2018-01-11 11:16:11 följande:

Lagom till chocken hade lagt sig och lyckan började pyra började jag blöda med en hel del kramper och i morse var testen näst intill blanka.

Så blev ingen 6:a denna gången.

Försöker se de som att allt har en mening, men lite tungt är de ändå på något vis.

Lycka till nu andra <3

Åh... jag beklagar... 
    Stor kram <3
  • Woohooo
    josgos skrev 2018-01-11 11:40:20 följande:
    Haha nu känner jag mig inte ett dugg gammal som utgick från att du var 30 också.

Håller tummarna för dig, du har ju helt klart åldern på din sida!
    Men nejdå ;)
    Jag hoppas också. Det är ganska otroligt att jag härom dagen kom över en pärm med massor av papper gällande min egen födsel och graviditet. Tydligen testade min mamma positivt först den 23/1, trots att senaste mens innan det var 10/12. Det kanske tyder på att hon var en låghormonare, och kanske jag också då? 
  • Woohooo
    josgos skrev 2018-01-11 15:56:32 följande:
    Vad roligt att du hittade det! Ja så kan det ju vara. Men hade hon testat innan eller var det första testet?
    Jag vet inte, det är problemet. Jag vill inte fråga heller, då hon kan bli misstänksam. Jag och killen vill hålla vårt baby-making hemligt tills jag blir gravid. Vi får helt enkelt bara vänta och se. :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018