• Woohooo

BIM JANUARI 2018

Regnbågsmorsan skrev 2018-01-12 13:33:50 följande:

Jag gör det, känns liksom som lika bra just in case. :D

Dessutom så rekommenderar de det på kliniken jag gör inseminationerna på. 

Jag ska nog införskaffa en burk! :)
  • Woohooo
    Regnbågsmorsan skrev 2018-01-12 13:33:50 följande:

Jag gör det, känns liksom som lika bra just in case. :D

Dessutom så rekommenderar de det på kliniken jag gör inseminationerna på. 

Woohooo skrev 2018-01-12 13:38:26 följande:
    Jag ska nog införskaffa en burk! :)
    Hihi, jag insåg precis att det kosttillskott jag tar dagligen innehåller 400mcg folsyra, dvs 200% av rdi. Klarar mig nog då utan extra. :)
  • Woohooo
    norrland91 skrev 2018-01-12 14:08:45 följande:

Idag har jag ilande/lite huggande känsla som kommer och går på höger och vänster sida i nedre magen. Gör ganska ont. Känns inte som mensvärk. Äl+6. Någon som känner igen??

Har också känt lite så, igår (äl+9) tror jag. Kände och en ?knådande? känsla. Jättekonstig, haha!
  • Woohooo
    norrland91 skrev 2018-01-12 14:08:45 följande:

Idag har jag ilande/lite huggande känsla som kommer och går på höger och vänster sida i nedre magen. Gör ganska ont. Känns inte som mensvärk. Äl+6. Någon som känner igen??

Haha, tydligen gick det inte att göra citationstecken, det blev frågetecken. Jag tycker FL är lite knasigt ibland! Det jag försökte säga var att jag haft en typ knådande känsla i magen. :)
  • Woohooo
    emeloi skrev 2018-01-12 17:22:26 följande:

Jag vill bara ingjuta lite hopp i er, jag hade mens 26/10 och väntade på mensen som vanligt månaden efter.. Men den kom inte.. Testade innan bim, testade efter bim, testade bim +7, bim + 10.. Negativt, helblanka tester och jag trodde hoppet var ute för den gången.. Efter att ha försökt i ett och ett halvt år så var det förväntat.. Men jag testade bim + 14,15.. Och plötsligt var det plus! Är nu i vecka 11+1.. Så tappa inte hoppet direkt.. Det kan vara att du har låga hormonnivåer..

Lycka till allihop och kram!

Stort grattis till dig! :)
  • Woohooo

Alltså... jag VET att en inte ska hoppas och tro för mycket, men nu har jag ramlat dit. Jag har så många symptom nu, och jag har också en känsla i kroppen som jag inte kan skaka av. Jag känner mig så lycklig.

Är livrädd för testet imorgon på BIM. Det är alltid lika jobbigt när allt hopp raserar på en sekund vid anblick på stickan...

Snälla, håll tummarna för mig!

• Woohooo
    norrland91 skrev 2018-01-13 01:37:59 följande:

Förstår exakt känslan. Håller tummarna!!!

Tack! <3
  • Woohooo

Hej vänner. Idag på BIM gjorde jag ett test. Det kom ett streck, ett mycket svagt, men ändå tydligare än jag någonsin fått. Det drar åt rött/rosa i färgen, och jag känner mig hyfsat säker på att det inte är ett spökstreck! Pojkvännen vågar inte bli övertygad.

Jag har försökt ta bild, men det är inte enkelt när det är så svagt. Ser ni dessa?

Jag hoppas för mig liv! <3

Ps. Jag ska göra ett till tänkte jag, ska jag ta redan imorgon eller vänta två dagar?

Svar på tråden BIM JANUARI 2018