BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Känner att jag har noll koll på ägglossning och bm just nu. Så om någon vill hjälpa mig så är det tacksamt.
Jag har ätit provera i 3 månader för att slippa blödningar då jag har starka mensvärkar. (Vet inte så mycket om provera)
Jag slutade med provera den 10 december och har fortfarande inte fått någon mens. Min man har opererats sig och kunde inte ha sex på ett tag och vi hade sex första gången den 18e december och kan skriva lite här nere hur det har sett ut med ägglossningstext osv (lite rörigt nu, ursäkta)
Jag har tagit clearblue dubbel men i förrgår så tog teststickorna slut och jag tog för givet att mitt apoteket hade stickor men icke så jag köpte apotekets ägglossningtest och testade med igår och idag.
10/12 slutade med provera
18/12 oskyddat sex
19/12 endast cirkel på clearblue men vi hade sex. Tror det var denna dag och någon mer jag hade mycket flytningar, nästintill vita.
20/12 varken sex eller ägglossningstest (något kom emellan)
21/12 blinkade gubbe, sex
22/12 blinkande gubbe, sex
23/12 blinkande gubbe, sex
24/12 blinkande gubbe, sex
25/12 blinkande gubbe, sex
26/12 blinkande gubbe, sex och stickorna tog slut.
27/12 tog apotekets ägglossningstest och båda strecken var starka men inte lika starka, vi hade sex, dock så fick jag jätte ont i tjejmagen direkt efter han kommit i mig?!
28/12 idag var teststrecket ganska starkt men svagare än igår och kollade mina flytningar som knappt var befintliga och de var kladdiga
Jag har noll koll på vad som sker men nu har det gått 3 veckor sen jag slutade med provera och ingen mens i sikte förutom att jag haft symtom som förstoppning, sämre aptit och lite molande värk i magen.
Hur ska jag tolka allt detta? ????
Hej igen :)
Blir ägglossningstesten svagare på själva ägglossningsdagen ? :)
Oki. Jag beställde nya men hade kvar sedan förra månaden. Jag testade igår och nu på morgonen. Väntar fortfarande på de som jag tog idag.
Vad roligt att vi är så många på samma dag! Har ni barn sedan innan? Hur många gånger har ni försökt?
Detta är min och min sambos andra försök, inga barn sedan tidigare. 29 år, boende i Stockholm! :)
Såhär har mina ägglossningstest sett ut vet inte om jag har haft någon ägglossning än, slutade med mina minipiller och försöker leta rätt på när jag har ägglossning. Trodde att det var pågång den 26/12 men var svagt på kvällen igen.. någon hjälpsam människa? :D
Det här är så förvirrande med ägglossningstest!
Enligt appen jag anväder så ska jag ha ägglossning idag. Har en molande värk i tjejmagen och hade de även igår.
Vi hade mys
22/12
24/12
25/12
26/12
27/12
Och han fåt allt ställa upp idag igen ???? haha
Hoppas att det tar sig , för jag fattar inte alls med dom här testen när man ska mysa till
Såhär har mina ägglossningstest sett ut vet inte om jag har haft någon ägglossning än, slutade med mina minipiller och försöker leta rätt på när jag har ägglossning. Trodde att det var pågång den 26/12 men var svagt på kvällen igen.. någon hjälpsam människa? :D