BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Har känt hugg i nedre delen av magen till och från hela dagen.. enligt appar skall äl infinna sig imorgon, men tog ett test nu när jag kom hem och det visade absolut ingenting mer än kontrollstrecket.. :/
Måste fråga om nån får som jag.. igår fock jag gå hem från jobbet för att jag mådde så illa.. har också upptäckt att jag får kräkningar nära inpå mens.. och nu nära äl enligt kalender så drar det jättemycket i brösten :-/ har aldrig haft såhär innan.. är så frustrerande att behöva må illa och ont i brösten!! Okej om det va pga graviditet.. men det kan det ju inte vara nu.. : (
Ser ju ut som att det borde vara positivt den 26/ iaf :) när är bim för dig ?
Åh tror du det? :D hoppas ! Har inte haft någon vanlig blödning sedan jag slutade med minipiller men enligt app är bim 11/1, om jag får normal cykel direkt :)
Okej, vi får hålla tummarna . Jag hst enligt app bim 12/1 :)
Måste fråga om nån får som jag.. igår fock jag gå hem från jobbet för att jag mådde så illa.. har också upptäckt att jag får kräkningar nära inpå mens.. och nu nära äl enligt kalender så drar det jättemycket i brösten :-/ har aldrig haft såhär innan.. är så frustrerande att behöva må illa och ont i brösten!! Okej om det va pga graviditet.. men det kan det ju inte vara nu.. : (
Då ligger vi ju ganska lika :D är det första försöket ? ägglossningstesten är så förvirrande så jag blir tokig, skönt att få någon annans ögon på dom också ibland då det känns som jag stirrat mig blind ;)
Vad roligt att vi är så många på samma dag! Har ni barn sedan innan? Hur många gånger har ni försökt?
Detta är min och min sambos andra försök, inga barn sedan tidigare. 29 år, boende i Stockholm! :)
Ja det gör vi :D ja första försöket här. Första försökert för er också? Har en barn sedan innan som blir 5 i början av nästa år .
Ja det är första gången någonsin jag testar ägglossningstest :)
Hade ni gått på känsla och appar eller test?
Enligt den känsla jag har just nu (och haft hela dagen) och enligt appar bör äl infinna sig imorgon 29/12. Men enligt test inte ens en antydan till stegring.. :/
Myst med sambon 25/12 & 26/12. Tänker att vi kanske ska köra idag och imorgon också? Vad tror ni?
Förra äl så blev det dagen innan äl, på äl och dagen efter och vi lyckades ju faktiskt då. :/ hmm många frågor nu men hoppas någon har en input? :)