• Lottch3n

BIM JANUARI 2018

Molvärk, uppblåst och så fruktansvärt trött hela tiden.. bim-8... snälla låt dagarna gå fort..
    Hur mår ni andra med bim 12/1?

• Lottch3n
    Nardil skrev 2018-01-04 17:40:03 följande:
    Hoppas att det fungerar nu! <3

/Ingrid
    Ja det hoppas jag också. <3

Håller tummarna för dig också! <3
  • Lottch3n
    josgos skrev 2018-01-04 19:35:15 följande:
    Molvärk, uppblåst, sov till 10...("jobbar" hemifrån) haha
    Jag fick riktigt ont i nedre delen av magen nu, mer på vänster sida.. och är ihållande nu mer än innan. Tidigare har det bara varit dovt, men nu är det som riktigt mensvärk :/ brukar aldrig får mensvärk såhär långt innan mens :/
  • Lottch3n
    stragge skrev 2018-01-04 20:21:22 följande:
    Känner precis som du ! Haft sån smärta sedan äl :(
    Som riktig mensvärk?
    När har du bim?
    För mig kom denna värk nu, innan har den varit dov och knappt märkbar. :/
  • Lottch3n
    josgos skrev 2018-01-04 21:24:47 följande:
    Det låter lovande! Hoppas hoppas!
    Dock har jag gått så långt som att börja titta på gravtest... jag som lovat mig själv.. :/
  • Lottch3n
    annamfamilj skrev 2018-01-04 21:46:38 följande:
    Förstår det. Plussade med förra på bim-6. Hade inga symtom alls. Jo hungrig. Sen trött i v 7
    Med dottern plussade jag svaaaagt på bim-1 så är kanske låghormonare?
    Sen vågar jag inte pga missfallet förra månaden så vågar jag inte men har svårt att hålla mig också :/
  • Lottch3n
    josgos skrev 2018-01-04 23:20:50 följande:
    Var stark! Vänta lite till! Jag antar att det ekonomiska argumentet inte biter på dig?
    Beställde inget igår.. tänkte jag kunde ha ett hemma för att kunna testa om mensen blir sen, men jag vet ju mycket väl hur jag funkar..
  • Lottch3n

Satan vad dagarna går långsamt nu.. Upptäckte att blodådrorna är väääldigt tydliga på bröstet och själva brösten. Vilket dom var förra månaden och även när jag väntade dottern. Men vill inte hoppas för mycket :/

• Lottch3n
    josgos skrev 2018-01-05 15:53:31 följande:

Spännande! Jag har molande och hugg, dessutom lite lätt yr ibland, trots att jag dricker mängder med vatten. Och därför blir jag också kissnödig....

Ja molvärken är kvar. Och känner mig också yr väldigt lätt plus att jag känner mig varm i ansiktet till och från :/
  • Lottch3n

Gick ju bra detta.. haha...

Var in på apoteket igår och skulle köpa en del inför vår resa.. av någon anledning hamnade ett gravtest i korgen..

Tog det nu på morgonen och det var så negativt det kan bli.. bim -6.. hmm

Svar på tråden BIM JANUARI 2018